Jojo 85 skrev 2010-11-19 12:52:03 följande:
Sunflower: ring fl om du är orolig så du får komma in på koll.
Sassa: hände min svägerska oxå 3v innan BF
Guuuud vilka söts ungar ni får! Nu längtar man ju som en tok efter sin egen lilla goding
NJ: tycker du borde få bli igångsatt!! Jag fick ju hf på mindre än 24h, BT 150/110 o +4 i urinet. Lågs blodplättsvärden som betyder hög blödningsrisk.. Därför vart jag akut snittad sövd..

tycker absolut inte du ska gå hemma, hf är allvarliga grejor o ska inte tas lätt på.
Ja jag tycker också att det egentligen inte skulle vara ngt snack om saken det här med att bli igångsatt, det är just det jag är rädd för att jag ska bli såpass dålig att jag behöver akutsnittas... Jäkla sjukvård säger jag bara!
Kinne79 skrev 2010-11-19 12:56:30 följande:
Njsmamma- Jag fattar inte varför de inte bara sätter igång dig, det borde ju stressa dig och bebisen betydligt mindre än alla dessa turer och prover du håller på med nu. Förstår att det är bättre för bebisen att vara inne i magen om du skulle vara i v25, men nu är du ju ändå så nära bf så vad spelar det för roll om du föder nu.
Mm jag känner mig skitstressad, går ju och känner efter om jag inte kanske ser lite mer suddigt, huvudet gör det mer ont osv osv... inte bra! Bebis är ju färdig, har bf om 3 dagar så där är det nog inget snack om saken bara att dom helst av allt inte vill sätta igång verkar det som nu. Istället ska jag kissa i en jäkla bunke nu under 24h, jippie!!! Märks det att jag är frustrerad eller???