• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • MissCh
    Marinero skrev 2010-05-04 16:49:28 följande:
    Idag va vi på UL och det va så mysigt Allt såg bra ut. Jag fick se hela bebisen fr alla möjliga vinklar. Såg ut som h*n sög på tummen vid nåt tillfälle med Storleken på bebisen stämde jättebra med tiden med, 12+5. Så vi fick se hjärta, magsäck, urinblåsa och hjärnhalvorna H*n sträckte på fingrarna och fötterna såg man oxå Det va jättekul för hon tog verkligen tid på sig och visade allt så mkt det gick att se. Så vi är LYCKLIGA
    Grattis, vad härligt!
  • popcornplaya
    Hedi skrev 2010-05-04 16:19:35 följande:
    Popcorn: Ah va härligt när är det ni ska gifta er? kul att din sambo ser ut att ha ett jobb.
    Det är ett litet tag kvar, vi ska gifta oss 7/8. Så då lär magen vara riktigt stor {#lang_emotions_tongue_out}
    Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
  • frukarlssonn
    MissCh skrev 2010-05-04 17:08:25 följande:
    Grattis, vad härligt!
    Tack
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • Maddie72

Ojoj vilken pärs det har varit idag. Var ju på UL i morse. Det strulade till sig kan jag lova. När jag kom dit påstod de att jag inte hade den tiden jag var uppsatt på och som jag fått meddelande om via brev. Alltså ... jag bara kände att jag höll på att trilla ner genom ett hål i golvet. Utan att en ändring på tiden hade skickats och att det var först nästa vecka. Så besviken jag var, man har ju varit nervös, spänd på vad man skulle få se, orolig att allt inte stod rätt till. Min man hade jobbat natt och kom med ändå, skittrött, jag hade tagit ledigt från jobbet, inte det lättaste att få. Jag var uppriktigt ledsen och arg och vi visade det båda två, för nån ny tid hade jag inte fått, det hade jag kommit ihåg. Jag är så noga och jag har gått och räknat ner dagarna jag skulle på UL. Det är så typiskt att nåt sånt här ska hända mig. F-n... Men de såg nog min besvikelse och att jag höll på att ta till lipen, att de tog in oss ändå. Visst vi fick vänta en timme. Jag är ändå så här i efterhand förargad, kände ändå som de tyckte att det var vi som gjort fel osv.

Meeeen vi fick se den lill* och allt såg bra ut. Den klappade händer, sparkade jämfota eller nåt och låg INTE still. *stort leende* Fick en bild, inte bra men det är härligt att ha en i alla fall.Trots det som hände är jag så glad och jag svävar på moln trots tröttheten efter att ha jobbat sent osv.

• PennyJenny

Chanell och Maddie72: Grattis till lyckade UL, trots strul för dig Maddie!

• I Love You Three
    Frogster skrev 2010-05-04 17:00:57 följande:
    Alltså bara för att förtydliga... Det finns inte en chans i världen att jag väljer bort mitt barn! Jag är redan galet förälskad i min lilla <3 Livet utan pappan kommer att bli tufft vare sig jag har min groda eller ej just för att jag varit delvis beroende av honom ekonomiskt. Men har jag grodan så har jag i alla fall något som är värt mödan!
    förlåt att jag bara kommer in såhär, men snubblade över tråden. 
    jag vile bara säga var stark! jag var ensam med min son hela gravidteten + efteråt. Jag var då 18 år och levde på lägsta FP. jag hade också en etta då och det gick fin fint!
    underhåll, barnbidrag ocg FP + bostadsbdrag klarade vi oss fint på.  
    man får prioritera inköp och månadshandla och så bara så ordnar allting sig!
    skit i karlsloken! ursäkta språket, men man säger inte som han gjorde. 
    Många varma kramar och om du vill kan du inboxa mig
    kram
  • Min Engla

Chanell och Maddie72 - Grattis vad härligt!!! Man blir alldeles varm innombords när man får se på sitt lilla mirakel!!

Frogster - Var stark och stå på dig!! Ni kommer att få det bra du och din lilla!! Det ekonomiska löser sig till sist - man lär sig leva efter sina tillgångar! Hoppas att du får det stöd du behöver och är värd hela resan..

Popcornplaya - Grattis!! Åh vad roligt!! Vad spännande att gå nu och bara planera inför bröllopet!! Så kul!!

• frukarlssonn

Maddie: grattis till dig med! Men ad jobbigt med strulet! jag kan lova att jag hade vart nära lipen av besvikelse med om det hänt mig! Man är ju så spänd och förväntasfull och så får man ngt sådant i ansiktet Men va skönt att det ordnade sig tillslut

♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • Maddie72

JO det var en pärs. Är glad att vi fick vara kvar och fick en kik idag i allafall. Men visst är det härligt att se de små. Eller hur?

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2