Inlägg från: Carolina13 |Visa alla inlägg
  • Carolina13

BF November,2010 DEL 2

snacka nyss med förlossningen, fick en tid ikväll vid 19 för att check up.. men vore ju skönt om jag behövde åka in tidigare =)

• Carolina13
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-11-15 08:00:25 följande:
    tessiej: Lycka till
    Carolina: Hoppas ni får åka in innan kl 19 ikväll

¨Tack tack... vattenavgången har gett sig lite men värkarna börjar bli värre... väldigt skillnad mot de förvärkar som jag haft innan...

• Carolina13

fast värkarna sitter fortfaradne som en mensvärk och inget direkt i ryggen.. men känns inte som falsk alarm i alla fall

• Carolina13

Okej...
    tycker det e svårt som fan att klocka värkarna... kommer ju några som gör rikigt ont så man bara vill bli en lite boll men några e lite svagare men fortfarande onda.. känns som värkarna e skittäta.. men vet inte om jag mäter rätt

• Carolina13

ja snart ringer jag igen alltså... shit vad ont det gör typ hela tiden... har nu 6 min mellan värkarna men ibland bara 3... men de e korta... typ 30 sek...
    men låter lustigt att det ska vara så tätt så fort!

• Carolina13

håller på med den hemsidan..funkar bra men svårt för mig att veta när jag ska klocka och inte klocka för vissa värkar e så fjuttiga medan vissa e så rejäla..
    hade nyss en jävlig en.. .kände då hur vatten pressades ut....

• Carolina13

hahaha... ska ringa hem sambon först!!

• Carolina13

haha... bara så skönt att fokusera på nått under tiden så tankarna skingras lite...  sambon e nu på väg hem och jag sitter med telen i högsta hugg....

• Carolina13

åh shit... händer det verkligen!!!!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2