BF November,2010 DEL 2
snacka nyss med förlossningen, fick en tid ikväll vid 19 för att check up.. men vore ju skönt om jag behövde åka in tidigare =)
snacka nyss med förlossningen, fick en tid ikväll vid 19 för att check up.. men vore ju skönt om jag behövde åka in tidigare =)
¨Tack tack... vattenavgången har gett sig lite men värkarna börjar bli värre... väldigt skillnad mot de förvärkar som jag haft innan...
fast värkarna sitter fortfaradne som en mensvärk och inget direkt i ryggen.. men känns inte som falsk alarm i alla fall
Okej...
tycker det e svårt som fan att klocka värkarna... kommer ju några som gör rikigt ont så man bara vill bli en lite boll men några e lite svagare men fortfarande onda.. känns som värkarna e skittäta.. men vet inte om jag mäter rätt
ja snart ringer jag igen alltså... shit vad ont det gör typ hela tiden... har nu 6 min mellan värkarna men ibland bara 3... men de e korta... typ 30 sek...
men låter lustigt att det ska vara så tätt så fort!
håller på med den hemsidan..funkar bra men svårt för mig att veta när jag ska klocka och inte klocka för vissa värkar e så fjuttiga medan vissa e så rejäla..
hade nyss en jävlig en.. .kände då hur vatten pressades ut....
hahaha... ska ringa hem sambon först!!
jag lovar!!
haha... bara så skönt att fokusera på nått under tiden så tankarna skingras lite... sambon e nu på väg hem och jag sitter med telen i högsta hugg....
åh shit... händer det verkligen!!!!