-
Samma här.Williams Mamma 070824 skrev 2010-10-09 20:17:33 följande:Jag hade bara värkar i magen, hade aldrig i ryggen eller liknande -
Ja tur man inte är ensam om att tappa tålamodet, då känner man sig inte så kass.Annizsj skrev 2010-10-09 20:59:04 följande:Chanell- tappar i stort sätt tålamodet varje dag. Speciellt med min 3- åring. Visst får man ångest men de förlåtet så fort och även jag säger förlåt. Inatt sover milo hos farmor och Viggo har verkligen njutit över att slippa bli attakerad o blinav med allt han håller i. Fick honom att somna till sist. Snart filmtime. Mannen har idag köpt ny tv och han är då nöjd. Med lite kontakter lyckades han få ett riktigt bra pris
Känner emellanåt ett jäkla tryck neråt men önskar att den stannar en mån till!!
Oj va kul, vad blev det för tv? Vi köpte också en ny för ett par veckor sen. En LED-tv Grundig. Vi fick också ett ganska bra pris för den då vi köpte den i grannbutiken (till sambons butik)
Åh va den här hickar mkt alltså! Ursäkta men jag blir nästan lite irriterad på dett ahoppande heeela tiden! Om man nu får säga så
-
Näe ryggen är inte bra alls. Ska ringa mvc imorgon, tydligen ska bm kunna skriva ut citodon. Det gör de tydligen inte i förstahand men detta är så illa nu så jag tycker inte jag ber om det hursom helst iaf. Jag skulle vilja kunna ta en tablett om dagen så jag kan ta en promenad hyfsat smärtfritt.Annizsj skrev 2010-10-09 23:05:03 följande:Chanell- min har också mkt hicka. Skitjobbigt! Bök o stök hela tiden!!! Det blev en svart Philips hd- tv 47 tum. Hur är det med ryggen din? Jojo- förstår att du kände dig snopen när Josefin e kom. Ska du föda vanligt nu? Brukar man ha skydd i vAggan ? Jag tänker att man använder den så kort tid art de inte rör sig så mkt då. Har ju köpt en beg vagga denna gång, så slapp vi köpa ek till spjälis -
Wow det kanske blir expressfart till fl därifrån senWilliams Mamma 070824 skrev 2010-10-10 09:19:04 följande:Min slemmis gick imorse. (tror jag) Det kom hursomhelst massa slem.
Och nu sitter jag med sammandragningar utan dess like. Ska strax bege oss bort på dop, hur nu de ska gå. I värsta fall får jag väl gå hem igen.
-
Låter som härNJsmamma skrev 2010-10-10 18:08:43 följande:Här är en till som tappar tålamodet varje dag, känner mig som världens sämsta mamma/sambo, för mitt hemska humör går ut över dom båda
Är bara så allmänt trött på att vara gravid och ha ont, hade vart så skönt att kunna komma ut och promenera en liten stund utan att man får världens sammandragningar och knäckt rygg typ:/ Mina ben har svällt jättemkt, massa vatten.. snyggt värre!! Nä här är det allmäna klagosånger från min sida, vill bara att det ska sätta igång så att man slipper denna väntan och jobbiga smärtor överallt!
Inget tålamod alls som min sambo speciellt får lida för och problem att röra mig. Ska ringa bm imorgon och hoppas dom kan skriva ut ngt. Alvedon kan jag lika gärna skita i.
-
Oj då. Men än är inte dygnet slutMammaDeborah skrev 2010-10-10 19:45:49 följande:Jaha... då har man haft sitt första falsklarm... Nästan framme i Värnamo (15 mil hemifrån) började förvärkarna bli väldigt kraftiga och ganska regelbundna. Ca 1 min långa och 5-6 min mellan varje. Mannen var inte ens lite nervös om vi säger så... Men de avtog.. Dock känns de som kommer riktigt ordentligt nu. Lite komiskt var det allt att vi satt och pratade om när vi trodde att hon skulle födas och mannen är säker på att det blir en liten halloweenbebis
Jag tror det kan bli tidigare än så.. vi får väl se
Men nu är det som vilken kväll som helst.. typiskt... tyckte 101010 hade varit ett coolt datum
Men ja då får de ju gå fort för ser att det inte ens är fyra timmar kvar. Kanske snart dags för dig då
Taniko: gud va underbart, snart slipper du jobba på ett tag
-
Skrev ju förresten för ett tag sen o fråga när barn börjar äta själva. Så jag köpte en sån där "lära äta" sked och gaffel. Hittills har hon völ ätit de mesta med händerna
Men idag fick hon gröt och hon åt upp allt med skeden
Nja ok, en del åkte in med fingrarna
Men det är ju lättare med sked. Sen fick hon potatismos och falukorv, matade inget alls så det åt hon själv med. Både med gaffeln och fingrarna
Blir ju kladdigt men hon får sitta utan byxor och en sån där rock eller va man ska säga, med ärmar. Känns bra att hon kan behärska det hyfsat när bebis kommer 
-
Ja verkligen hon äter jättebra med domJojo 85 skrev 2010-10-10 22:06:51 följande:Vad roligt! Josefine äter ofta naken hemma (med blöja såklart) här hemma.. så onödigt att ha massa kläder hemma ändå o hon förerar oftast att springa runt utan med.. gärna utan blöja om hon själv fick bestämma, haha. Jag tycker dom där besticken är jätte bra verkligen.
-
Är det carena Doubleswing ni köpt?popcornplaya skrev 2010-10-11 07:35:49 följande:Igår var vi även och klämde lite på syskonvagnen vi bestämmt oss för att köpa. Frågade om det var leveranstid bl.a men dom hade på lager så det är bara att komma in sen när vi ska köpa. Så fick vi även mätt den när den var ihopfälld för att se om den går in i vårat bagage och det ska den allt göra, men när vi väl ska köpa den sedan så kommer vi allt testa att få in den också först. Blir i alla fall carenas syskonvagn. Och det blir väll att vi köper den i slutet av oktober/början av november nån gång.
Kommer bli trång med vagnar här hemma för vi har ju Philips vagn sen innan också och även en sulky, dom kommer vi inte göra oss av med för vi kommer säkert använda dom också i framtiden.
Vi komemr använda babyskyddet som vi hade till Olivia. -
Ja det ska funka. Är det bara upp till 10 kilo så måste de va ett babyskydd.Rosen skrev 2010-10-11 08:13:25 följande:ok vi har en bilstol som funkar upp till 10 kg och där ingick nåt inlägg som man sätter dit så att de allra minsta kan sitta i den. kan det vara ett babyskydd?Finns de sånt? Aldrig hört talas omNoahLeah skrev 2010-10-11 08:16:13 följande:Köp snarksspray till honom, funkar på min karl.
Nu har jag pratat med mvc. Hon sa att det med all säkerhet är foglossning, vilket jag själv misstänkt och de misstankarna bekräftades när jag pratade med henne för symptomen stämde så väl in på mig. Så hon ska be sjukgymnastiken kontakta mig så ska jag få en gördel (eller hyra, köpa, vet ej hur de funkar) så vi får hoppas det ska hjälpa lite.