chanelll: va mysigt med leenden
Nicco har oxå dragit på smilbanden men jag vet itne om jag räknar det som första leendet, väntar nog tills man får det riktiga från honom som du fick idag 
Sassa82 skrev 2010-11-26 18:08:18 följande:
Jobbigt med finnarna såg inge roligt ut alls. Håller tummar och tår för att det inte ska bli så den här gången.
tack

Williams Mamma 070824 skrev 2010-11-26 20:00:50 följande:
Linus är helt galen, han snurrar hej vilt! Vänder på sig från rygg till mage hela tiden .
Ska dom verkligen göra det när dom är 5 veckor??
William var inte alls så här sprallig!
det e så himla olika det där med utvecklingen. izak var jättesen med att vända sig, tror han var typ 6 månader eller nåt sånt medan hampuz var jättetidig, bara ett par veckor gammal.
mina har varit tvärtemot varandra i princip allt. hampuz satt när han var 4 månader gammal, och gick när han var 10 mån. däremot så pratade han inte förräns jättesent. idag e han över 4år o pratar fortfarande otydligt.
izak satt när han var närmre 7 mån och gick när han var 14 mån. men han pratade när han var 1år och hans tal var jättebra när han var 1,5år.
sen har izak alltiud varit dålig med att äta medan hampuz var rätt så glad för mat
dom e helsyskon men e inte ett dugg lika varandra, inte ens i utseendet. dom e inte ens syskonlika