BF November,2010 DEL 2
Här blev det föräldragrupp och vi hade det verkligen trevligt, inget fika dock då landstinget bara kunde bjuda på vatten. Alla män ville starta en pappa grupp så nu ska de gå väldans massa gånger utan oss. Jag tycker det är jättekul för min man att han ville även om han bara pratar engelska.
Vi hämtade även ut vår vagn (Teutonia Spirit S3) och voksipåse. Känns helt overkligt att den står hemma nu. Kanske dags att börja bli nervös för det här med förlossning och allt.
Maddie - vad du gör det bra med diabetesen, själv håller jag på bli riktigt arg på allt blodsocker testande och insulin. Skönt att allt såg bra ut på ditt UL!
Håll oss uppdaterade alla ni som provad hallonbladste, jag är ju inte i vecka 35 än så jag följer det med stort intresse hur det går för er.

Var kommer din man ifrån? Tänkte på att du skrev att han bara pratar engelska.

Grejen är bara att det märket är så sjukt populärt så alla jackor har i princip gått och folk kommer ff in i affären och vill ha, fast det är helt slut hos leverantören. Men ngt skulle finnas kvar så jag hoppas det finns ngt t mig
Igår va sjukt kallt och nu har vi 1- och vill verkligen inte gå i min fula vinterjacka en vinter till