• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • kicki08

taniko: Fy fasen!! Här hade vi någe liknande. Jag åkte på nån slags magsjuka. Kräktes och låg i feber i onsdags. Sambon hade oxå feber men var förkyld. Theo var tokpigg som vanligt och härjade runt mer än någonsin. Och så agnes som skulle ammas hela tiden. Det har inte varit några roliga dagar.
    så jag lider med dig.
    Kramar på dig!!

• Bebis050810

Fy era stackare som är sjuka!!! finns inge värre än att vara sjuk när man ammar, vad ska man göra lixom??!! dom måste ju ha mat hur sjuk man än är!!¨

Kram på er! {#emotions_dlg.flower}

(¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005, 2008, 2010 ♥ ¸.?°´¯)
  • NoahLeah

Nu har illamåendet vänt till rejäl förkylning med migrän, sambon ligger däckad i 40 graders feber, sonen hostar o snorar o Leah rosslar hon med...känns som jag måste klona mig för att hinna med allt.
    O livrädd att lillan ska bli värre.

• frukarlssonn
    NoahLeah skrev 2010-12-04 11:35:23 följande:
    Nu har illamåendet vänt till rejäl förkylning med migrän, sambon ligger däckad i 40 graders feber, sonen hostar o snorar o Leah rosslar hon med...känns som jag måste klona mig för att hinna med allt.
    O livrädd att lillan ska bli värre.
    O fy era stackare Jag tyckte de va tillräckligt jobbigt att bara ha feber! Osså va man ju så risig dan efter! Krya på er!!
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • NoahLeah
    Marinero skrev 2010-12-04 20:01:56 följande:
    O fy era stackare Jag tyckte de va tillräckligt jobbigt att bara ha feber! Osså va man ju så risig dan efter! Krya på er!!
    Ja, jag fattar inte hur vi lyckas bli sjuk samtidigt....livrädd att Leah ska få rsviruset.
  • Jojo 85

Jag e kvar oxå! BF+4 idag..
    Har bara skrivit på FB senaste tiden då jag inte orkar sitta vid datorn så mkt..

Ligger i badet nu.. Första natten som mina molande sd inte ger med sej helt.. Kan ju hoppas det är positivt :) har haft lite förvärkar igår kväll o under början av natten. Tog 1g Alvedon för ca 60 min sedan då jag fått sån kramp i benen oxå.. Vilket alvedonen tagit hand om.. Men blivit för pigg för att sova, så jag kopplar av i badet o ser hur mina sd ter sej.. Vågar inte hoppas för mycket dock med tanke på hur utdraget det var med Josefine..

• Belavon

I lördags kl 10:38 fick vi vår Benji, han vägde 4285g och var 54cm lång! Total lycka!

Efter 4 igångsättningsförsök, som min kropp vägrade öppna sig på utan det blev bara smärta, så blev det kjejsarsnitt. Vi fick åka hem i måndags och det är helt ljuvligt att slippa sjukhuset när vi var där nästan en vecka.

Men nu är han här och vi bara myser :)

• MammaDeborah

Belavon: Tråkigt att din kropp inte ville samarbeta men skönt att allt är över nu och att ni mår bra. Stort grattis!!

• NoahLeah
    Belavon skrev 2010-12-08 02:29:19 följande:
    I lördags kl 10:38 fick vi vår Benji, han vägde 4285g och var 54cm lång! Total lycka!

Efter 4 igångsättningsförsök, som min kropp vägrade öppna sig på utan det blev bara smärta, så blev det kjejsarsnitt. Vi fick åka hem i måndags och det är helt ljuvligt att slippa sjukhuset när vi var där nästan en vecka.

Men nu är han här och vi bara myser :)
    Grattis till sonen, vilket fint namn.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2