Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

Men fy fasen!!! Fasa! Visst var det så att hon hade mycket förvärkar väldigt väldigt tidigt och hade svårt att ta det lugnt. Hoppas verkligen det går vägen för henne.
    Massor av kramar till dig PennyJenny

• kicki08

Fy fan Så jäkla orättvist! Stackars PennyJenny
    Visst är dom kunniga och duktiga. Men få stopp på en 2 cm öppen och buktande hinna i V 22 är svårt Det innebär totalt sängliggande. Och även om hon skulle grejja det så kommer det inte gå hela vägen förmodligen.
    Men man brukar väl säga att man kan klara bebisar som är födda V 24 nu va? Hoppas hoppas hon grejjar några veckor till. Klar man inte ger upp när man har en bebis i magen! usch

• kicki08

buktande hinnblåsa betyder att vattnet är på gång att gå. Och har hon börjat öppna sig är det extra stor risk att vattnet går. Så ja.... Jag hoppas verkligen att dom lyckas.

• kicki08

Ja... jag har för mig hon är ungefär som mig. Så någonstans i V 22 tror jag.

Håller tummarna för att Olivia inte blir dålig över midsommar. Har du tur så får hon bara en reaktion idag och inatt och är bra imorgon igen

Här har det kanske inte varit någon sådär suverän natt. Men helt okej. Och jag gick å la mig rätt så tidigt så jag har iallaflal fått sovit några timmar. Det gör susen känner jag Idag känner jag mig mycket piggare.
    Skönt att sambon bara jobbar halvdag idag med. Sen blir det mys i helgen

Vad ska alla göra på midsommar? Vi ska vara hemma bara och ta det lugnt

• kicki08

Å herregud Va skönt att ni som har henne på facebook uppdaterar oss hur det går. Man är ju orolig så fasen för henne och bebis. Tänker på henne varje dag.
    Hoppas innerligt det går vägen nu.

• kicki08

Glad midsommar alla tjejorna!
    Här i Gävle är det mulet men rätt så varmt. Vi får se om det blir någon tripp till Furuviksparken. Om det blir uppehåll så går vi nog

• kicki08

gomorgon tjejer.
    Ingen sovmorgon här inte. Theo vaknade strax efter 5 *gäääsp*
    Men vi hade en helt underbar midsommar igår. Precis som vi ville ha den.
    Lugn och ro med familjen och jättegod mat
    Idag regnar det rejält, men det känns okej. Jag tror alla kommer vara trötta idag ändå så.

• kicki08

Här är det verkligen lugna puckar idag. Alla är trötta tror jag och när man är ute i solen hela dagarna så blir man ju ännu tröttare. Men man ska inte klaga på vädret

Jag är V 21+3 idag och känner puffar varje dag. Mer eller mindre som alla säger. Ibland är det lugnare och ibland går hon på som aldrig förr därinne Men det är härligt att känna.

• kicki08

Det är med sovning är verkligen svårt. För oss känns det oxå lite stressande att få Theo att sova i egen säng hela natten nu när det bara är 4 månader kvar till bebis kommer.
    Men jag vette sjutton hur vi ska bära oss åt. Hur vi än gör så vaknar han runt 3 och ska över. *suck*
    Och nattning måste alltid ske i vår säng och sen lägga över honom i sin. Annars far han som en propeller i sin säng.
    Svårt det där..... Man får väl ta det som det kommer. Risken finns att det blir två barn i sängen ett tag

• kicki08

Jag har oxå hört att barn som fått ersättning från början sovit jättebra nästan från början oxå.
    När min amning inte fungerade och jag fick gå över till ersättning, så inte sjutton sov Theo någe bättre inte. Inte ett dugg... tyvärr... Inte ens när vi började med välling sov han bättre.
    En del barn gillar väl inte å sova helt enkelt antar jag.

Theo är totalt omöjlig. Han väcker sig själv på mornarna trots att han är jättetrött. genom att gno sig själv i ansiktet hela tiden så nappen flyger ur. Rulla runt runt. Ändå ä rhan supertrött. samma procedur på kvällarna när han ska sova. ÄR trött men ska INTE sova.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2