BF November,2010 DEL 2
Ja det e skitjobbigt med detta larmet!!! kanske blir att jag sover i dotterns säng inatt eller på soffan, men å andra sidan så kommer jag ju höra larmet iaf, jag är ju så lättväckt och så har vi ingen dörr till vårt sovrum så jag kan inte stänga om dem heller! eller så får gubben sova på soffan!!! han brukar ju det när han blir sur.... och lika skönt det, då får vi andra mer plats!
Idag bara öser regnet ner!!! tycker det kan va nog nu! men det ska ju hålla på hela veckan verkar det som..... vill ha sol nu igen! idag har jag namnsdag igen, Kristina denna ggn, mamma kommer hit med lite fikabröd och så ska vi mysfika
sen har jag beställt kroppkakor till kvällen, ska bli så gott! var en evighet sen sist.
Liten har ju fortf. feber så man kan inte göra så mkt annat än att skrota hemma, skulle gått på marknaden idag men det går ju inte pga feber o ösregn. hoppas vi kan gå imorn istället!
Ska beställa HM.s startpaket till lilla bebisen, tycker det va så sött
tar nog strl. 56 så blir det nog lagom efter ca en månad.
nu vill jag inte till förl. mer förrän i november!
har varit helt inställd på att sälja vår brio nova -05 och köpa en bugaboo istället men nu när jag och lilltösen har varit ute på många promenader med brion så är jag så himla nöjd med den, jätteskön att köra!! och det finns mkt plats i den, 2-åringen sitter o ligger jättebra i den och sover gärna på magen där i