BF November,2010 DEL 2
MammaDeborah skrev 2010-10-18 19:35:46 följande:
Nu har jag pratat med FL och vi är välkomna in. Förvärkarna börjar mer och mer likna riktiga värkar och nu gör det ont vad jag än gör.. Barnvakten är varslad och beredd att köra så fort vi vill. Tog två panodil för en dryg timme sen men de hjälpte inte alls.
Jojo 85 skrev 2010-10-18 19:39:04 följande:
chanell: Hoppas Dexofen hjälper så du kan få röra på dej utan att krevera.Sån halsbränna o sura uppstötningar jag har idag.. har tagit en Losec Omperazol 20mg.. hoppas den hjälper till natten.. det blir ju annars så mycket värre när man ligger ner
Av det lilla jag struttar omkring här så känns det liiite bättre. Hoppas det inte bara är inbillning 
Belavon: när vi fick se en fl-film så hade de ens inte lustgas, bara andade sig igenom alleldes lugnt. Va en väldigt förskönad film man fick se
Ja jag säger bara: inte utan min lustgas Vi pratade förresten om förlossning, amning m.m. idag. Och blodgruppspapper behöver man inte ha med sig här, allt sköts elektroniskt. Men jag fick dock med mig en kopia för jag ska t Gbg nästa helg och OM det skulle hända där så kräver de papper på blodgrupp.

Men med lite tjat då