Inlägg från: Kinne79 |Visa alla inlägg
  • Kinne79

BF November,2010 DEL 2

Marinero skrev 2010-07-27 19:25:48 följande:
    Men vi beställer den när vi flyttat. Så slipper vi släpa på den. Får kolla upp vart den finns. Borde väl finnas i Skövde.
    Vi var och klämde vagnar på Babyproffsen när vi var i Skövde. Personalen där var jättetrevlig.
  • Kinne79

Åh, sömnen det är väl det enda jag bävar inför. Jag har ett jättestort sömnbehov. Hoppas att bebisen brås på min släkt. Mina syskon och jag sov hela nätter nästan från början. Om jag somnade vid 20 vaknade jag vid 8 somnade jag 21 så vaknade jag 9. Jag behövde alltid mina 12h. Min systers två flickor har också alltid sovit toppenbra. Nu är dom drygt 1,5 och 3,5 och vaknar sällan innan 8. De slutade äta nattmål runt 4 månader tror jag.

Själv intalar jag mig att jag kommer få en kolikbebis som skriker hela dagarna och som kommer vakna runt 4 och vägra somna om.

• Kinne79
    Sassa82 skrev 2010-07-28 06:43:21 följande:
    Hej igen

Nu är vi tillbaka efter vår 2 veckor långa resa i USA va spännande. Dock blev det ju lite jobbigt emellanåt eftersom fogarnna inte är i topptrimm men det gick blev vila och bälte på.

Flygresan gick bättre än förväntat så alltid något.

Under tiden jag vart borta har jag fått ja till havandeskapspenning, fick det pga. av besvärren med fogarna annars får man det inte om man arbetar på förskola stod det.

Ser att ni pratat vagnar, hör blir det en urban jungle, vi beställde en rätt tidigt då det va rea på liggdelen, men vi får hämta ut den i början på november.
    Välkommen hem. Blev det mycket kläder?

Trevligt med HP. Jag ska gå hem ca 5 veckor innan, varav en vecka lov så då får jag betalt, de andra veckorna får jag ta föräldraledigt, men har inte tänkt ta några dagar utan vara hemma utan ersättning.

Hur blev det med det där ryktet jag läste här på Fl att alla skulle få rätt till Hp? Om man hade ett tungt jobb så var det 60 dagar och om man hade ett vanligt jobb 30 dagar. Antar att det var för bra för att vara sant så det blir väl inget med det.
  • Kinne79

Visst låter det skönt att ha barn som sover hela nätterna. Vore ju underbart om man fick en sån bebis, men sån tur har jag nog inte utan har ställt in mig på att vara konstant trött hela tiden.

• Kinne79

bebis- Vad trist med släkt som inte bryr sig. Men det är ju hennes förlust som missar era goa barn. Tur att det gick bra med pärlan. När jag var liten och hade kollat på Madicken, pillade jag in lite skumgummi i näsan, mamma upptäckte det först efter flera dagar när jag började lukta skunk.

maddie-  Vet vad du menar, jag har legat halvt däckad mån, tis förmodligen pga att jag gick så mycket i Prag.

Paris- Vilken trevlig våg du har.

Williams mamma- Det är inte nattskräck han har?

• Kinne79

Idag har jag köpt några tjejplagg. Ta 2 betala för 1 på Lindex rea.

• Kinne79
    Marinero skrev 2010-07-28 21:19:17 följande:
    Ååh de gjorde jag med igår, fast på HM! Nu ska jag ju få en tjej till så jag behöver eg inte köpa men jag vill så gärna att hon ska få ngt alldeles nytt på sig på bb Kommer köpa ett nytt plagg i varje strl, för resten får hon ärva ändå så det tycker jag inte är för mkt Solig
    På fredag börjar Åhlens med halva reapriset, så då hoppas jag på att fynda lite av det jag spanat in tidigare.
    Känns bättre att köpa riktigt billigt ifall rul:et visade fel.
  • Kinne79

Första gången jag kollar på "Livet på bb". Fy vilken karl, hade min sagt så där hade han fått en smäll och åkt ur rummet med huvudet före. Att han kan med.

• Kinne79

Har man en sån där grej i munnen när man får lustgas i Sverige eller är det en mask? Den där grejen ser jobbig ut.

• Kinne79

taniko- Tur, för den där saken ser verkligen jobbig ut att ha i munnen. Värre än tandläkarsugen.

Chanelll- En tjej trodde bm att det var.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2