• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • NoahLeah
    Helen C skrev 2010-06-07 20:36:44 följande:
    Hej tjejer....
    Varit på RUL idag och blev flyttad 3 dagar framåt så BF 6:e Nov och med 95% så väntar vi en FLICKA E så glad.....
    Allting såg så himla bra ut och han förklarade så himla bra allting.....
    Hon låg på knäna och i slutet visade hon hela rumpan och därmed såg man vilket kön de va, så coolt....
    E så glad så de sprattlar i hela kroppen....
    Härligt!
  • Loppan11
    Bunny81 skrev 2010-06-07 20:10:52 följande:
    Man slutar ju aldrig att förundras över hur mkt tid folk verkar ha?? Jag har fullt upp med mig själv och mitt eget liv, hinner inte lägga särskilt mkt energi på att ha åsikter om vilka val andra människor gör i sina liv... När det kommer till graviditeter så verkar många bli självutnämnda experter...
    Tummen upp till ditt inlägg! Jag skriver under med ett ps.Lägg inte heller så mycket energi på dumma kommentarer. Det finns alldeles för mycket roliga saker att lägga sitt krut vid.
  • Kinne79
    Hej tjejer....
    Varit på RUL idag och blev flyttad 3 dagar framåt så BF 6:e Nov och med 95% så väntar vi en FLICKA E så glad.....
    Hon låg på knäna och i slutet visade hon hela rumpan och därmed såg man vilket kön de va, så coolt....
    Åh, vad kul! Grattis.

Själv får jag vänta 5 veckor till innan jag får göra RUL.
  • PennyJenny
    Vi två blir tre:
    Japp, 2 sura dagar bakåt. Det var lårbenet som drog ner måttet, hon fick inte till det måttet ordentligt :( Jaja... Det kunde ju varit värre men jag tror ff att jag är 2 dagar längre än vad genomsnittet kom fram till.

Grattis till lyckade RUL alla
  • Helen C
    Kinne79 skrev 2010-06-07 20:52:58 följande:
    Åh, vad kul! Grattis.

Själv får jag vänta 5 veckor till innan jag får göra RUL.
    D kommer gå fort dit.... Sommaren går ju himla fort så snart får du se din lilla bebis=)
  • mzetterblad
    Vi 2 blir 3 skrev 2010-06-07 19:31:41 följande:
    Ni som har varit påRUL, har ni blivit flyttade någonting?
    vi blev flyttade 3 dagar
    Helen C skrev 2010-06-07 20:57:39 följande:
    D kommer gå fort dit.... Sommaren går ju himla fort så snart får du se din lilla bebis=)
    GRATTIS =)
    Kul med en flicka när du har 2 pojkar! =)
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
  • kicki08

Vi 2 blir 3: Nopp jag fick samma datum som jag hade alldeles från början räknat från sista mens första dag. alltså 2/11

Det är alltså flera som har pojkar sedan tidigare och nu väntar en flicka Härligt!
    Känner mig jättespänd nu eftersom det är en tjej i magen. Hur ser hon ut, hur kommer hon vara, vem blir hon lik.

• sebbe123
    Hej tjejer....
    grattis till tjejen =)
  • Bebis050810
    Hej tjejer....
    Mysigt med rul!!
    ja för er alla som gjort nu i dagarna

Kanske vi hamnar på BB ihopa jag har BF 10 november och kommer ju oxå föda i Kalmar. Ska på rul den 21/6, var på ul i vecka 13+ och då såg allt prima ut sa han där så då skulle vi vänta några veckor med rul sa han eftersom allt såg så bra ut, därav kommer jag göra rul i vecka 19+5.
    (¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 10/11-10 ♥ ¸.?°´¯)
  • Hedi

Hej!

Har varit i Sverigie i helgen, sa har inte haft tid att hänga här.

Helen: Kul men en liten tjej när du har tva pojkar sedan innan.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2