Williams Mamma 070824 skrev 2010-10-30 10:18:45 följande:
Han skällde ut sin syster bland annat som sagt så..
Men dom verkar inte bry sig om att dom gör en annan människa ledsen =/ För dom är så jävla mycket bättre än alla andra och vet mycket bättre.
Som hans syster då som var en som sa detta, hon hade inte ens sina andra barn hemma när hon kom hem med sin minsting, men det är visst bara jag som är en dålig förälder som låter William sova borta när vi kommer hem från Neo. För det är bara mig dom klankar ner på, inte min man som är minst lika mycket förälder som jag är .
Vissa ska bara va så j-a snabba på att trycka ner andra, avskyr såna människor! Har tyvärr stött på en del såna som ska bara kritesera alla andra men de själva e fan inget bättre! Men de tror att de är de perfekta människorna, fy!!
Jag kan berätta att en av mina bästa vänner skickade sin dotter en vecka till farmor och farfar när de kom hem med minstingen. Hon trivdes där och hade roligt, ingen skada skedd. Så man gör det spm känns bäst, folk ska enbart skita i va andra gör. men en del har bara ett behov av att ha såikter tyvärr.