• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Helen C
    Marinero skrev 2010-05-05 10:18:20 följande:
    Jag mår helt vanligt jag med. Känner nada i magen förutom att det stramar.
    Även om man sett bebisen på UL och allting ser bra så vill man ändå känna någonting.... bara något litet=)
  • Bisquit

Jag vill oxå känna sparkar. Är i en sån här mellanvecka nu. Känns verkligen. Blä rent ut sagt, haha.

Men men, inte så långt kvar till mitt rul, den 27/5.

• frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-05 10:40:40 följande:
    Även om man sett bebisen på UL och allting ser bra så vill man ändå känna någonting.... bara något litet=)
    Ja det vill man. Det är ju så MYSIGT
    Bisquit skrev 2010-05-05 10:53:44 följande:
    Jag vill oxå känna sparkar. Är i en sån här mellanvecka nu. Känns verkligen. Blä rent ut sagt, haha. Men men, inte så långt kvar till mitt rul, den 27/5.
    Ja det är så trist!! Jag har inte rutin ul förrän i början på juni, nån gång efter vår semester. Ska ringa o boka tid i v15, det är om två veckor
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • Helen C

har oxå RUL i böjan på juni... Hoppas på få hem papper snart=)

• Jojo 85

Jag har RUL 29  juni.. känns som en evighet just nu, men tiden kommer gå fort. Denna helgen har vi dop o 1 års kalas för Josefine. Nästa helg ska vi på Konfirmation o helgen efter ska Josefines kompis döpas o ha 1 års kalas Sen börjar man ju närman sej juni o rätt vad det är så är det midsommar o sedan är det nästan dags
    Vi har babysim varje lördag morgon oxå 6ggr till..

Men just att för börja njuta av bebisens rörelser i magen LÄNGTAR jag verkligen efter.. jag har saknat det ända sedan Josefine slutade bo därinne

Josefine 4 maj 2009 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
  • Helen C

Man undrar verkligen om man e gravid haha... Magen växer lite, det e väl allt....

Jojo du va full plaerad du=)

• Jojo 85
    Helen C skrev 2010-05-05 13:03:48 följande:
    Man undrar verkligen om man e gravid haha... Magen växer lite, det e väl allt.... Jojo du va full plaerad du=)
    Haha, ja det kan man säga inga lugna lördagar den närmaste tiden..
    Josefine 4 maj 2009 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
  • Helen C
    Jojo 85 skrev 2010-05-05 13:05:29 följande:
    Haha, ja det kan man säga inga lugna lördagar den närmaste tiden..
    Nä verkligen inte...
    Nu ska jag hämta mina två ligister så nu blir de full rulle=)
  • Mita75

Här har vi RUL 23 juni - känns också lååångt fram i tiden.. men som sagt - det kommer säkert att gå fort.. "snart" har vi våra små i famnen också.. tycker inte att det är ett år sen min minsting var nyfödd - men bevisligen är det ju det ändå..

Längtan efter rörelser är stor här med - tycker att det är då man verkligen märker av att det faktiskt bor nån där inne .. nu mår jag bara räv och längtar till det släpper. Av nån anledning har illamåendet blivit värre nu denna veckan, (v12) när det "borde" börja avta. Mår riktigt illa och kräks fram till lunch ungefär - sen blir det bättre och bättre - för att bara börja om så fort jag slår upp ögonen nästa morgon.. haha.. men men, bara att bita ihop, det blir bättre.. nån gång.. Med yngste sonen mådde jag illa fram över v20.. hoppas att det inte håller i sig så länge bara.

♥ ♥ -97 -00 -05 -09 ♥ ♥ bf 20/11-10 ♥ ♥
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2