-
Ja det är ett bra sätt att försöka fokusera på annat än smärtan medMammaDeborah skrev 2010-11-03 11:39:18 följande:Jag tycker mest att man känner sig borta och berusad, men för egen del har lustgasen varit ett sätt att fokusera på andning för att undvika panikkänsla. Jag vill bara ha en väldigt låg dos lustgas, men masken vill jag ha
-
Haha ja precis, när jag födde Olivia så blev jag alldeles lycklig och bara flinade och min sambo skrattade åt mig för han tyckte jag såg ut som en full fjortis hihinica83 skrev 2010-11-03 11:42:32 följande:Ja i början när man tar lustgas känns det som en riktig tonårsfylla, ni vet när man inte tålde alkohol alls och blev vimsig och extremt fnittrig av ett glas vin
. Men sen gör den helt klart att man klarar av värkarna bättre, särskilt om man kombinerar rätt tillsammans med profylaxandning. Jag vill inte vara utan den kan jag säga 
-
jO DET ÄR JU SÅ, GER INGEN BRA EFFEKT PÅ ALLA. oj sorry capsFrogster skrev 2010-11-03 12:22:46 följande:På mig hade den ingen effekt alls.
Rättare sagt, jag klarade bara av den i låga doser! När de drog på mådde jag sjukt illa och var nära att svimma var gång jag tog ett andetag.
Kastade den på helsicke ganska omgående! -
Haha ja du ser rätt lycklig utWilliams Mamma 070824 skrev 2010-11-03 13:17:38 följande:Här är jag hög på lustgas
-
popcorn: precis som de andra skriver så är sjukskrivning viktigt så din man kan va hemma med dig. Och det har du rätt till även fast du är arbetslös.
NJsmamma: nu blir jag ju nyfiken på va du sa till narkosläkarn
MammaD: hoppas det sätter igång snart och att det va slemproppen
-
Oj, spännande!!!! Lycka till!!Kwackie skrev 2010-11-03 18:52:32 följande:jaha då sitter man o räknar minuterna
17,14 satte de igång oss på huddinge - snabb utvecklande havandeskapsförgiftning, mår ganska okej men de vill inte riskera att jag blir sämre... så om några timmar har vi lillpojken här... väntar på att bardkatetern ska åka ut sen spräcker de hinnorna...
har smått molande värk var 3e minut... aja får se om jag hinner uppdatera mera sen eller om jag ligger o skriker då
ps! har inte skrivit på facebook om detta
-
Libragirl: grattis

-
Frogster: va tråkigt
Förstår att du är ledsen över den situationen. Jag hade känt likadant!
-
Jag hade oxå som mensvärk, långt ner i magen. Antagligen va det värkar jag kände redan tre dar innan för de kom regelbundet till och från. Men de va inte så starka så jag kopplade inte att det kunde va just värkar. Det enda som jag reagerade på va att de kom väldigt regelbundet.Frogster skrev 2010-11-03 22:11:50 följande:Det är det enda jag någonsin fått beskrivet för mig samt läst så jag fattade inte alls att min mensvärk jag gick med sista dagarna faktiskt var verkar!
Hade jag vetat det så hade jag nog inte kört ett tufft 12-timmarspass på jobbet dagen före! Haha -
Va härligt att höra att hjärtljuden är bra!Rosen skrev 2010-11-03 22:28:57 följande:hej tjejer.
jag har inte hunnit läsa så mycket av vad ni skrivit, det har varit fullt upp här.
men allt ser bra ut med hans hjärtljud nu o vi ska hem i morgon. han sover mest hela tiden men man har inte hunnit med så mycket ändå utöver att ta hand om honom.
i o med att han var så stor vid födslen så ska han ammas o ha tillägg var 3e timme så inte hans blodsocker sjunker.
hoppas att det kommer fler bebisar nu snart i tråden! o kwakie: lycka till, häftigt att du orkar uppdatera från förlossningen! jag e impad

jag skriver mer så fort jag har tid. tack för alla grattis igen o det e så kul att följa er!

Så va det här, tilläggsmatning var 3 timma, men då eftersom hon va så tidigt född just för att blodsockret inte skulle sjunka
Hur funkar amningen annars? Jag hede ju problem med det i början för hon orkade inte suga tag.