• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • popcornplaya

Så då har man precis smällt i sig en hel chips påse undertiden sonen sov middag..... Jag kommer nog säkert gå upp mer den här gången än sist och då gick jag ändå upp 25 kg.........

Vill också börja känna rörelser och vara på ul. Ska i alla fall ringa och boka på måndag. Kommer kännas bra att ha ett datum att längta till.

Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
  • Jojo 85
    Mita75 skrev 2010-05-05 13:08:38 följande:
    Här har vi RUL 23 juni - känns också lååångt fram i tiden.. men som sagt - det kommer säkert att gå fort.. "snart" har vi våra små i famnen också.. tycker inte att det är ett år sen min minsting var nyfödd - men bevisligen är det ju det ändå.. Längtan efter rörelser är stor här med - tycker att det är då man verkligen märker av att det faktiskt bor nån där inne .. nu mår jag bara räv och längtar till det släpper. Av nån anledning har illamåendet blivit värre nu denna veckan, (v12) när det "borde" börja avta. Mår riktigt illa och kräks fram till lunch ungefär - sen blir det bättre och bättre - för att bara börja om så fort jag slår upp ögonen nästa morgon.. haha.. men men, bara att bita ihop, det blir bättre.. nån gång.. Med yngste sonen mådde jag illa fram över v20.. hoppas att det inte håller i sig så länge bara.
    Såg nu att det stod i sidfoten Bara 2 dagars skilland än så länge!
    Josefine 4 maj 2009 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-05 13:03:48 följande:
    Man undrar verkligen om man e gravid haha... Magen växer lite, det e väl allt.... Jojo du va full plaerad du=)
    Ja magen är enda tecknet Och ul:et. Det va definitivt en bebis därinne
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • popcornplaya
    Jojo 85 skrev 2010-05-05 13:28:12 följande:
    Mita Vilket BF har du just nu? Själv är jag beräknad till 22 nov.Min mage var större i v.12 förra grav än vad den är nu.. hmm.. man tycker ju det borde vara tärt om..
    Jag har en kompis vars mage var mkt mindre andra gången. Kan nog bara vara så ibland, är nog inget att oroa sig för.
    Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
  • Jojo 85
    popcornplaya skrev 2010-05-05 13:35:50 följande:
    Jag har en kompis vars mage var mkt mindre andra gången. Kan nog bara vara så ibland, är nog inget att oroa sig för.
    ok, känns betryggande
  • NoahLeah

Imorse var jag och gjorde nupptest och fick bra resultat 1:1400, mao låg risk för kromosomfel..känns skönt.
    Allt annat såg bra ut och fick vara kvar på vecka 11?5, får se om det blir ngn ändring på RUL.

• frukarlssonn
    NoahLeah skrev 2010-05-05 14:02:49 följande:
    Imorse var jag och gjorde nupptest och fick bra resultat 1:1400, mao låg risk för kromosomfel..känns skönt. Allt annat såg bra ut och fick vara kvar på vecka 11?5, får se om det blir ngn ändring på RUL.
    Grattis va skönt
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • PennyJenny
    Imorse var jag och gjorde nupptest och fick bra resultat 1:1400, mao låg risk för kromosomfel..känns skönt.Allt annat såg bra ut och fick vara kvar på vecka 11?5, får se om det blir ngn ändring på RUL.
    Gott att höra :)

.................

Själv TROR jag att jag känner bebis ibland när den kör emot en riktigt full urinblåsa eller ibland lite i "ljumsken" typ. Jag har moderkaka i framvägg så ordentliga sparkar får jag nog vänta på länge till :(
  • Jojo 85
    Imorse var jag och gjorde nupptest och fick bra resultat 1:1400, mao låg risk för kromosomfel..känns skönt. Allt annat såg bra ut och fick vara kvar på vecka 11?5, får se om det blir ngn ändring på RUL.
    Grattis, skönt att få det beskedet!
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2