Inlägg från: mzetterblad |Visa alla inlägg
  • mzetterblad

BF November,2010 DEL 2

Bebis050810 skrev 2010-07-22 20:39:23 följande:

Chanell- Grattis till flickan!

Är det bara jag i tråden som inte vet kön och som inte heller vill veta?

På ett sätt så skulle det va jättekul att veta det nu, och praktiskt om inte annat, få jag veta att det blir en tjej till så behöver jag ju inte köpa nåt mer i klädväg, ha överflöd!! kläder o prylar o saker, allt i rosa typ! blir det en pojke så kan jag ju köpa lite blått o pojkfärger redan nu och kanske titta efter en "pojkvagn" osv.... men så vill jag inte veta innan för att jag vet att om jag tar reda på det så kommer jag ångra mig resten av graviditeten, för personligen tycker jag att det förstör spänningen! men alla är vi olika och tur är väl det.

Jag grubbler ofta, pojke flicka pojke flicka pojke flicka......

Vi vet inte heller könet :)

Chanelll: Grattis till en liten flicka =)
    William 070824 & Pyret BF 101101
  • mzetterblad

Frogster: Vilken underbar känlsa att han bad om ursäkt och verkligen vill ställa upp för dig och liten :)
    Ibland tar livet positiva oväntade vändningar som man inte trodde :) Stort Grattis :)

• mzetterblad

Vi hade en kille som växte som sjutton!
    När han va 2-3 veckor hade han vuxit ur 56 och sen bytte vi storlek typ en gång i månaden.

• mzetterblad

Åh vilken skitnatt jag haft, vart tvungen o gå upp o kissa stup i ett :/

• mzetterblad

Ja fy, jag har vart rätt skonad med kissandet, men de värkar som att det är över .
    Kissar alltid innan jag lägger mig, och sen får jag gå upp vid halv 3 och kissa, och sen när jag vaknar på morgonen. Men inte inatt! Har nog vart uppe en gång i timmen typ

• mzetterblad

Bebis: förstår att du blev orolig, men hellre kolla upp det en gång för mkt än en gång för lite.

• mzetterblad

Man får väl stanna 3 dygn.
    Tror jag kommer stanna så länge, vill få igång ammningen innan jag åker hem.

• mzetterblad

Gick in i vecka 27 igår =)

Idag var vi o besikta bilen på vägen hem började sonen spy som en gris.. =/ Tror han är åksjuk så här va det sist vi åkte lite längre. Nån som vet om man kan få nån åksjukemedicin till en 3 åring?

• mzetterblad
    Jojo 85 skrev 2010-07-28 13:58:30 följande:
    Jag tror man måste få via läkare för barn under 5 år.
    ja, jag ringde till vct o kollade. Och man kunde få lergigan utskrivet till han.
    Men måste ner och träffa en läkare då .
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2