Bebis050810 skrev 2010-08-08 17:21:53 följande:
... förresten så såg jag Europe på Sweden rock 2004, helt underbara!!!!!!!!! varje gång jag hör dem på radion/tv:n så får jag rysningar och vill baka tillbax till den sommaren och den festivalen! Lovely stämning där!
Hade gärna åkt dit i år med, då var ju Guns N´ Roses där men det passar sig inte som gravid, o inte har man lika kul då heller med mage och allt! och sen är det ju bara Axl som e original, jag såg dem på stadion i Sthlm 1992, då var jag 14 år

förstår att du är ledsen å allt. Å här kan du beklaga dig hur mkt du vill. Det är ju det denna tråd är till för

Peppa varandra in i det sista, men även när bebisarna är ute. Då behövs det verkligen,ALla hormoner som kommer då går ju knappt att jämföra med nu., Gud va man gråter den första tiden. Iaf har jag gjort det. Det var hemskt att behöva tillbringa första mån med sitt barn på ett sjukhus. Där var det många tårar... Sen när andra kom var det också mkt känslor. Kände mig så otillräcklig som mamma mm. Helt plötsligt hade man två små liv att ta hand om. Undra hur det går denna gång? KOmmer väl sitta med näsdukarna i knät den första tiden!"7
Coolt med Euope! När det blev år 2000 såg jag de sjunga final countown i Sthlm, det var maffigt!
Gunsen är en av mina gamla favoriter. Du är 77:a eller?