Inlägg från: Annizsj |Visa alla inlägg
  • Annizsj

BF November,2010 DEL 2

Idag skulle jag få sovmorgon. Men det gick ju inte o sova när Viggo var arg där nere o bara skrek. Nu sover sambon o jag är helt slut efter morgonens race. Ett hiskligt humör har han! Men han sov iaf hela natten vilket bar himla skönt. Nu måste bara jag sluta vakna av mig själv vid fem varje morgon! Gasig mage har jag också vissa dagar. Jobbigaste är det när man inte är hemma. Regnigt idag. Får se vad vi hittar på. Svärmor skulle iaf bjuda på lasange. Känner bara att jag vill komma härifrån även om det är lite lugnare nu...

Milo 070505 Viggo 090428 och liten bf 101123
  • Annizsj
    Bebis050810 skrev 2010-08-08 17:21:53 följande:
    ... förresten så såg jag Europe på Sweden rock 2004, helt underbara!!!!!!!!! varje gång jag hör dem på radion/tv:n så får jag rysningar och vill baka tillbax till den sommaren och den festivalen! Lovely stämning där!
    Hade gärna åkt dit i år med, då var ju Guns N´  Roses där men det passar sig inte som gravid, o inte har man lika kul då heller med mage och allt! och sen är det ju bara Axl som e original, jag såg dem på stadion i Sthlm 1992, då var jag 14 år
    förstår att du är ledsen å allt. Å här kan du beklaga dig hur mkt du vill. Det är ju det denna tråd är till för Peppa varandra in i det sista, men även när bebisarna är ute. Då behövs det verkligen,ALla hormoner som kommer då går ju knappt att jämföra med nu., Gud va man gråter den första tiden. Iaf har jag gjort det. Det var hemskt att behöva tillbringa första mån med sitt barn på ett sjukhus. Där var det många tårar... Sen när andra kom var det också mkt känslor. Kände mig så otillräcklig som mamma mm. Helt plötsligt hade man två små liv att ta hand om. Undra hur det går denna gång? KOmmer väl sitta med näsdukarna i knät den första tiden!"7
    Coolt med Euope! När det blev år 2000 såg jag de sjunga final countown i Sthlm, det var maffigt!
    Gunsen är en av mina gamla favoriter. Du är 77:a eller?
  • Annizsj

Bebis- men då, de låter ju inte som de bästa svärisarna. Förstår mig inte på sådana människor. Här är det tvärtom. De är superengagerade o hjälper oss gladeligen varje helg. Det är jag otroligt glad för. De är super helt enkelt! Hoppas att dina ändrar sig snart! Är inte din sambo ledsen arg över detta?

• Annizsj

Kicki- jag säger som rosen. Sparkarna är mysiga, men det andra njuter jag inte av. Men just det här att verkligen känna sig gravid o fantisera o prata om bebisen med t ex sin blivande man, det är annorlunda denna gång.gångerna innan tyckte han jag tjatade om bebisen hela tiden. Denna gång är det iaf han som tar upp bebissnacket ibland. Sedan finns ju en oro hos oss båda. Ekonomin är en sak/ sedan hur sjutton vi ska orka tre småbarn så tätt. Vi är så medvetna om det första tuffa året som precis har börjar bli bättre med Viggo. O nu ska vi ge oss in. Det igen. Själv så förstår jag NTs hur v ska lösa nätterna med tre som ropar/ skriker??? Men vi har lite idéer hur vi ska göra för att vi ska sova så bra som möjligt. I all denna oro är det svårare att njuta. Även m jag längtar jättemkt efter bebisen!!!!!

• Annizsj

Rosen- ngek kolik. Men de har velat äta varannan timme o sovit dåligt tills typ nu( Viggo är 15 mån) men milo sover oftast bra nu. Lite lättare art förklara för en 3-åring att man sover om nätterna, han älskar verkligen att sova ! Sivdags nu! natti

• Annizsj

Sassa- jobbigt med hennes rädsla. Kan ingen kryps ner i hennes säng då? Det gör vi när Milo vaknar om natten. Han har iofs mm gamla 120 sän. Även han pratar mkt om spöken o monster. Han frågar om de finns o om vi tror att de finns. Antar att de flesta går igenm denna fas. Ojoj vilket dåligt morgnhumör Viggo har. Nu är han bara arg hela tiden. Skriker vid trappan. Vill att de andra ska vakna....

• Annizsj

Inte heller fått. Men ska till bm på onsdag ÅNtligen!!!!

• Annizsj

Jojo85- gick det bra hos tandläkare? Har ni anmält till försäkringsbolaget?

• Annizsj

Pop..- stort grattis!!! Va fina ni var! Hade du en riktig bröllopsklänning? Ser så ut. Själv så valde jag bort det. Ville inte lägga så mkt pengar på en p trodde inte jag skulle hitta en heller. Hur känns det nu? Var du nervös? JG börjar känna sånt Pirr nu!

• Annizsj

Trulsa- vi ska då inte flytta än på några år. Vi har vårat radhus som känns allt mindre. Men det funkar o vi vet att vi kommer köpa hus om 3-4 år Orkar inte kommentera mer ikväll. Fullt ös hela dagen. Sedan tog det en evighet att få stora killen att somna. Han sov till nio imorse så det berodde väl på det? Blir galen när jag knappt får någon egentid på kvällen...

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2