• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Catt

Taniko, skönt att det gick bra idag =)

Var också på kub imorse. Så kul att få se det lilla livet. vecka 12+4 och h*n sparkades och viftade där inne i magen. Mys att se. Fick en risk på 1:20.000 så det känns skönt =). Finns bild på bebis (som mer ser ut som en fågelunge på bilden ;)) på min blogg http://www.lillagrodden.wordpress.com om nån är nyfiken.

Har ni något som ni bara måste äta/dricka just nu? Här är det kolsyrat vatten som gäller då det hjälper mot illamåendet lite då och då ;).

• PennyJenny
    Catt skrev 2010-05-05 15:35:54 följande:
    Taniko, skönt att det gick bra idag =)Var också på kub imorse. Så kul att få se det lilla livet. vecka 12+4 och h*n sparkades och viftade där inne i magen. Mys att se. Fick en risk på 1:20.000 så det känns skönt =). Finns bild på bebis (som mer ser ut som en fågelunge på bilden ;)) på min blogg www.lillagrodden.wordpress.com om nån är nyfiken.Har ni något som ni bara måste äta/dricka just nu? Här är det kolsyrat vatten som gäller då det hjälper mot illamåendet lite då och då ;).
    Så söt så :)
  • frukarlssonn
    Catt skrev 2010-05-05 15:35:54 följande:
    Taniko, skönt att det gick bra idag =) Var också på kub imorse. Så kul att få se det lilla livet. vecka 12+4 och h*n sparkades och viftade där inne i magen. Mys att se. Fick en risk på 1:20.000 så det känns skönt =). Finns bild på bebis (som mer ser ut som en fågelunge på bilden ;)) på min blogg www.lillagrodden.wordpress.com om nån är nyfiken. Har ni något som ni bara måste äta/dricka just nu? Här är det kolsyrat vatten som gäller då det hjälper mot illamåendet lite då och då ;).
    Mysigt Jag va där igår och va i 12+5 så då är vi ungefär lika då
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • Rosen

hej tjejer
    va kul att se att ni varit på kub o ul. på mån e det tid för fvp för min del, ska bli kul samtidigt som jag e nervös över nålen.
    idag går jag in i vecka 16

• PennyJenny

Alltså... Skratta inte ihjäl er nu men vet ni vad jag gjort? Jag har köpt ett intelligender-test Hahaha, jag tycker ju det är så sjuuuukt kul med såna här grejer att jag kunde inte låta bli när jag snubblade över en svensk sajt som sålde dessa test. Tror inte särskilt mkt på dom men tänkte göra det som en kul grej!

Ska bli kul att se om det stämmer överens med köns-UL i v23 sen :) Hahaha!

• Rosen
    PennyJenny skrev 2010-05-05 19:09:28 följande:
    Alltså... Skratta inte ihjäl er nu men vet ni vad jag gjort? Jag har köpt ett intelligender-test Hahaha, jag tycker ju det är så sjuuuukt kul med såna här grejer att jag kunde inte låta bli när jag snubblade över en svensk sajt som sålde dessa test. Tror inte särskilt mkt på dom men tänkte göra det som en kul grej!Ska bli kul att se om det stämmer överens med köns-UL i v23 sen :) Hahaha!
    vad e det för nåt?
  • mzetterblad

Längtar såååå tills rul =) Imorn är de 3 veckor kvar =)

♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
  • Helen C

jaag mår så dåligt nu. e så LEDSEN. Gick på toan och såg att de va en stor blodfläck. De rinner inte och har inte ont. Va fan gör jag...Gråter massor

• PennyJenny
    Rosen skrev 2010-05-05 19:15:54 följande:
    vad e det för nåt?
    Det är ett test som genom urinen ska kunna påvisa pojk eller flicka. Har läst lite trådar och det ligger väl på ca 70-75% chans att det stämmer. Men man får ju ta det med en nypa salt helt enkelt. Jag tycker sånt där är jättekul, ungefär som "ringtestet" osv. Man får ta det för vad det är liksom :)
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-05-05 19:18:14 följande:
    Längtar såååå tills rul =) Imorn är de 3 veckor kvar =)
    Jag med!! 1 juni ska vi dit :)
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-05 19:23:36 följande:
    jaag mår så dåligt nu. e så LEDSEN. Gick på toan och såg att de va en stor blodfläck. De rinner inte och har inte ont. Va fan gör jag...Gråter massor
    Kontakta sjukhuset direkt så du kan få göra ett UL!! Jag tror och hoppas inte det är ngn fara men för dina nerver så ska de absolut göra ul! Hoppas det inte kommer mer blod nu! Har du inte ont är det ett plus!
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2