Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

Hedi: Jodå jag passar på att sova med honom när han sover middag sen så Det grejjar sig nog.
    man klarar det ju ändå på någe höger, eller hur
    Gabriel och Jacob är jättefina tycker jag

Williams mamma: Supergrattis till mannens fasta jobb skönt

Min Engla: Grattis till ännu en prinsessa Det är som sagt många prinsessor i denna tråden verkar det som. Oftast brukar det vara mycket pojkar. Men det kanske är sessornas år

• kicki08

Annie va jättefint namn. Jag tycker det är jättesvårt med både tjej och killnamn. Och vi har ju liksom inte ens satt oss ner och pratat om det heller direkt. Det har varit så turbulent här med massor av grejjer så vi har inte hunnit landa. Hoppas på att det lugnar ner sig nu i sommar. Nästa vecka börjar sambons semester. Ska bli så skönt.

• kicki08

Det där sexiga nattlinnet ja Jag kommer aldrig glömma när jag fick första sonen. Jag hade förlorat rätt mycket blod så jag var så jäkla matt. Det kändes som att jag hade en stor sten som tryckte över bröstet hela första dygnet. Kunde knappt andas och nästan inte ta mig ur sängen. Så inte fasen kunde jag ta på mig någe annat än det där nattlinnet. Nä jag hasade omkring i det 3 dygn

• kicki08

trulsa: Vilken go sambo du har

Herregud! Jag tror det är något fel på mig. jag är HYSTERISKT hungrig nu ikväll.Det dröjde ända mellan 12-20 innan jag fick mat. och nu när jag åt så bokstavligt talat kastade jag i mig maten. Jag tror aldrig jag känt mig så hungrig. usch... jobbig känsla. Känns inte som jag är helt mätt heller än.... :-\

• kicki08
    Annizsj skrev 2010-07-07 20:44:54 följande:
    Grattis till tjejen i magen! Det kommer säkert gå jättebra för Melina att bli storasyster, de kommer ha så kul sen....

Får man fråga hur ni som väntar en tjej mår och har mått????
    Med mina prinsar har jag mått superduperbra. Med prinsessan i magen mår jag inte alls bra. Börjar må lite bättre nu men illamåendet kommer och får fortfarande. Och det känns aldrig som jag kommer bli pigg igen. Humörssvängningar deluxe ibland och gråter för ingenting. Knäpp helt enkelt
  • kicki08

det är faktiskt jätteskönt att vara föräldraledig känner jag. Såklart är det ju lättare att vara gravid när man inte har en liten att ta hand om. Men det hade nog varit värre om jag varit tvugen att jobba oxå.
    Så det är underbart att få vara hemma i sommar Och from nästa vecka är sambon hemma i 4 veckor oxå, semester ska bli helt underbart.

• kicki08
    Annizsj skrev 2010-07-07 22:33:14 följande:

kICKI-ja det är en stor skillnad på att vara gravid med nr ett å nu. Ibland käns det ju som om ingen kommer ihåg eller tänker på att man är på smällen. Om det är för att jag mår så bra eller om det är ngt annat vet jag inte. Det är rätt så jobbigt att inte alla nära visar den där jätteglädjen denna gång. Antar att de är oroliga för det ekonomiska....Men men, sedan när barnen väl är fött blir det ju helt annorlunda. Blev kanske helsnurrigt nu....?

Håller med dig. Det är trist att detta barn inte är lika spännande för folk i ens omgivning som förra var.
    Min sambos pappa och hans fru frågar aldrig ens hur det är med mig...Det känns inte som att den här bebisen är viktig alls för dom, tråkig känsla.
    Huvudsaken är väl att det är viktigt för oss brukar jag försöka tänka. för oss är det stort
  • kicki08

Godmorgon på er tjejer

Jag har fått sovit hela natten! Typ :-P Theo vaknade runt 3 och ville över till oss men sen somnade han om och sov till 6. Helt underbart det behövde jag

Näe jag vet inte vad det är med det här att folk inte uppmärksammar barn nr 2, 3 osv.
    Knepigt... Min mamma och pappa och släkt är ju oxå såklart glada. Det är sambons pappas fru framförallt som är lite knepig. Det tråkigaste av allt är att sambons lillasyster fick barn i april här, och då totalt glömde dom bort Theo. Innan var det så dannt med honom. Dom åkte hit titt som tätt och hälsade på och hej å hå. Nu hör dom knappt av sig och gör dom det frågar dom aldrig hur det är med honom.
    När dom ringer pratar dom bara om den nya bebisen hela tiden. Jäkligt trist när det blir så...

• kicki08

Hörni, är det from V 24 eller är det V 26 man tillhör förlossningen om något skulle hända eller man vill ringa om något? Minns inte riktigt...

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2