BF November,2010 DEL 2
Jag kommer nog köpa en till overall i strl 62 sedan men det blir inte fören efter bebis kommit.
Usch igår hade jag bara en så hemsk kväll. Var så trött både psykiskt och fysiskt och det bara brast för mig sen på kvällen efter sonen lagt sig, satt bara och grät i ett par timmar. Men idag är en ny dag och nya tag gäller, sen är det fredag och jag håller båda tummarna för att mannen slipper jobba över imorgon så man kan få ha riktigt fredagsmys ikväll.
3.bp.blogspot.com/_NoHt_Kl-IK8/TKCJfShfXSI/AAAAAAAABfo/ZIR0D9bB5_w/s1600/lindberg+nimes.jpg hoppas länken fungerar.
Idag blir det till BM och de vanliga testerna + testa för uvi. Hoppas jag inte har det men hon ville jag skulle lämna prov för förra såg lite knepigt ut. Hoppas inte magen har växt för mycket med diabetesen. Får alltid höra av BM att jag har så stor mage men alla vänner tycker jag har liten :) Kanske beror på hur man står/går.
Popcornplaya - hoppas du får en bättre dag *kram* Mycket är säkert gravidhormoner och inget farligt, men jättejobbigt att känna sig nere.