-
Galen flataBarnen är mitt liv skrev 2010-11-18 20:44:46 följande:Anniszj jag kan inte uppdataera här genom mobilen sen bara på fb.. Jag tror jag ska ringa upp fl och rådfråga iaf.. Det var jag som skrev att du var vacker på facebook för en stund sen så du inte tror jag är någon galen flata som du blivit vän med av misstag hahahaha.. Jag uppdaterar där iaf..
-
Åh så söt!!!!popcornplaya skrev 2010-11-18 21:01:50 följande:Våran lilla skrutta
-
Kommer det upp med rött?? Är det nytt? Inte här, hade nog missat vänförfrågningar om de inte kom på mejlRosen skrev 2010-11-18 22:30:47 följande:om du surfar från iphone så vet jag faktiskt inte var du accepterar vänförfrågningar. på datorn kommer det i alla fall upp med rött så det e svårt att missa
sitter han länge inpå nätterna med sitt tvspel?Annizsj skrev 2010-11-18 22:26:45 följande:Bebis - min bm sade att det nog är ek nerv i kläm . Inte konstigt !!! Har pyttelite molvärk nu... Men blir väl inget mer
ska flrsöka sova. Har en förkyld pojke och en som vaknar när som. Jobbigt att gå upp och in i deras rum varje natt. Mannen har som vanligt fastnat vid sitt tv-spel så det är jag som hör när de vaknar .....
-
Oj de verkar så olika, här kollar man tidigast efter sex veckor. Så jag tänkte boka tid så har man det fixatHelen C skrev 2010-11-18 22:31:31 följande:Chanelll- Jobbigt med avslaget. De kommer och går som de själv vill....
Här ska man boka tid om efterkontroll 8-12 veckor efter förlossningen så jag ringer nog i Januari=) och Alize ska självklart följa med så man får visa upp henne
popcornplaya- Hon e så söt eran dotter.
Härlig färg på overallen. Jag såg en jätte fin på Åhlens med som jag e sugen på, får se om jag köper den. Lite mörkare i färgen än va din Alice har =)
-
Frogster: vilken sits alltså
Hon verkar ju inte lämpad för att ta hand om sitt barn! Hoppas din bror gör det rätta nu!!
-
Sunflower: va läskigt! Men skönt att du kände bebisen igen! Känns rörelserna annorlunda o du är orolig så tveka aldrig att kontakta fl. Oftast e de ingen fara men bara för säkerhetsskull! Jag gjorde det när jag väntade Olivia en gång. Men allt va bra. '
Taniko va fin hon e
Och underbart namn!!
Kissa gjorde jag normalt direkt, det sved lite men bara de första gångerna. Nr två gjorde jag tre dagar senare. Va likadant efter första förlossningen.
-
Jaså där ser man. Varöfr får inte jag så? Skumt att det är olika. För det vore ju bra för det är lätt att missa annars.Rosen skrev 2010-11-19 11:50:49 följande:ja likaså uppdateringar kommer upp med rött, och personliga medelanden oxå. -
Hårigt, ja snacka inte om det hahaRosen skrev 2010-11-19 12:05:47 följande:ja just det, på tal om det här med stygnen o läkning osv, när kan man raka sig där nere igen? det börjar ju bli rätt hårigt
men jag vågar ju inte röra där än
Jag ska nog fixa det ikväll nu när du ändå pratar om det. För fy sjutton vilken djungel det är där nere nu
-
Bebis: hoppas det sätter fart ordentligt nu
NJ: men guuud va drygt, dom kan väl bara sätta igång dig!!
Tessiej: sååå söt
O jag som krystat en timma med varje o fått sy ändå.. ja inte mkt iofsAnnizsj skrev 2010-11-19 12:55:20 följande:Grattis love-!!! Du får berätta allting sen!!! Taniko- grattis igen, vilken fin tjej lång också
Jag har haft turen och inte behövt sy någon gång. Har krystat långsamt så det kanske är därför ? Får se hur det går denna gång? Bebis- låter ju lovande
risken att du får spendera födelsedagen på sjukhuset är nog stor! Själv så känner jag nada
envis bebis detta
-
Har krystat minst en timma med båda.
Försöker lära Olivia gå med skor och hon är lite ovan så hon kryper istället
Fast hon går emellanåt med, ser lite kul ut, men det märks att hon tycker det känns jättekonstigt! Sambon köpte såna lite nybörjarskor när han jobbade i skoaffär i våras och dom sitter precis perfekt nu!