BF November,2010 DEL 2
Oj här va det tyst ikväll 
Oj här va det tyst ikväll 
Jag hade oxå äggviteflytningar precis innan jag födde, ja de började nog i samband med de molande sd som jag hade i tre dar. Och det verkar som det kan vart slemproppen då. Men som sagt det kan ju lossna långt innan. Men jag hoppas det är på g för dig då Trulsa
Och alla andra med för den delen!!!!
Har vart själv hela dan. Sambon är iväg på bortamatch och jag verkligen hatar när han är borta helger för det är så tråkigt! Alla är liksom med sina familjer, ingen familjecentral att gå till då det är helg och affärerna stänger tidigt, de få som finns här. Men nu har jag lagt Olivia så jag kan pusta ut lite. Börjar bli tuffare att va själv då Freja tidvis VÄGRAR vara ngn annansans än min famn. Så läggningen va ett enda skrikkalas, båda barnen deltog
Nu har Olivia börjat klättra med, v-rumssoffan tar hon sig nästan upp i men ff glider hon eftersom det är skinn men hon va sååå nära att ta sig upp så det är en tidsfråga.
Men ibland känner man sig inte så duktig Herregud vilka svärmödrar säger jag med
Hur kan de behandla er på det viset? Har de mindervärdeskomplex på ngt sätt så de känner att de måste trycka ner ngn annan? Åj jag hade blitt galen, jag kan tåla mkt men tillslut hade jag exploderat kan jag tala om! Nä ni är toppenmammor, inte värda att ta emot sån skit!!!! 
Taniko: va jobbigt med amningen
Det är verkligen en konst och ska mkt till för att det ska funka smärtfrit!!
Mitt avslag verkar nästan ha försvunnit. Va blödningsfri i två dar, sen kom det tillbaks lite och nu har jag inte blött igen. Hoppas det håller sig borta nu, är ju 4.5 v sen jag födde barn.
Ang samsovning så sover Freja bredvid mig. Jag ammar varannan/var tredje timma och då somnar jag alltid ifrån när jag gett bröstet.