Inlägg från: mzetterblad |Visa alla inlägg
  • mzetterblad

BF November,2010 DEL 2

nica83 skrev 2010-05-08 21:07:38 följande:
    Ja väldigt mysigt! Men blev inget mer kännande på magen för vår 2årige son blev väldigt avundsjuk... Man undrar hur det ska gå när bebisen är här!!
    Kan tänka mig att det kommer bli en en del avundsjuka, kommer det nog bli hos oss med. Sonen är snart 3 år. Precis i all trots kommer bebis också, får väl se hur det ska gå, hehe
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
  • mzetterblad
    NoahLeah skrev 2010-05-09 08:35:15 följande:
    Lite deppigt idag också. Kollade efter mammakläder igår (mest byxor) men det enda som passade var mjukisbuxor. Väger ju redan 96 kg och tydligen tror inte klädföretagen att kraftiga människro skaffar barn. Vet inte vad jag ska göra, hålla mig inne tills bebben är född??
    Har du kollat på H&M ? Har inte dom rätt stora mamma kläder?
    Har för mig de, när jag va o kollade.
  • mzetterblad
    nica83 skrev 2010-05-08 23:22:54 följande:
    Tell me about it... Min son är i tidig trots och otroligt envis (stenbock som sin far!!!) så varje dag testas tålamodet till bristningsgränsen. Förhoppningsvis vänder det innan bebisen är här. Sonen var med sin mormor och morfar idag och satt och åt lunch brevid en annan familj på en restaurang. Familjen hade en bebis och då sa min lilla: "mamma har också bebis - i magen". Så han vet iaf vad som händer även om han låtsas inte bry sig
    Ja du min är också lika enveten precis som sin far, vi har en hel del strider här hemma.
  • mzetterblad
    NoahLeah skrev 2010-05-09 11:14:53 följande:
    Problemet är ju att jag har en sån tjockmage så jag ser gravid ut utanatt vara det, känns pinsamt att se sån ut o sen bara vara i vecka 12. Allt är väl allmänt bajs just nu.
    Helt ärligt så tycker jag leggings och en tunika är MYCKET snyggare än jeans.
    + att vi går i varmare tider nu så då kommer du inte använda jeans ändå.
  • mzetterblad
    Rosen skrev 2010-05-09 11:51:01 följande:
    jag har bara gamla så får väl ta o köpa mig några par nya förlåt om jag tjatar men jag e så nervös för fvp i morgon bitti , jag kommer inte kunna sova i natt :-S
    Det kommer gå bra ska du se :)
    Då får ni reda på könet med va? Min svägerska gjorde fvp med sin plutt.
    Hon sa att det inte alls var farligt. Gjorde ondare att få eda än o göra fvp
  • mzetterblad
    Rosen skrev 2010-05-09 11:57:42 följande:
    ja vi får reda på könet då oxå jag har hört att det inte gör ont med att det känns jätteobehagligt. sen e jag nervös för missfall efteråt. men jag ska aktivera mig massor i dag så jag slipper tänka på det
    Gör det, det kommer gå bra ska du se
  • mzetterblad

Vi har vart iväg och handlat en sväng idag, ikväll blir de mys med tacos och nu har jag tatt tag i tvättberget.

• mzetterblad

ja känner absolut ingenting, är ändå i vecka 16 nu :(

• mzetterblad

ÅÅÅh ja är lite ledsen
    Det är inte säkert att man min man kan följa med mig på ultraljudet :/ Han kanske måste jobba! =(

• mzetterblad

Jag är typ 99% säker på att vi kommer få en pojke! :)

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2