BF November,2010 DEL 2
Nej nu blir det nog natten tror ja, en dag i morgon också ;)
Ååå idag ska jag iväg och snosa bebis, ska bli så mysigt, min bror och hans tjej har fått en liten dotter å nu tänkte vi passa på och hälsa på, ska även övernatta hos mamma över helgen dom bor ca 20 mil bort så det blir ju inte så ofta man ses.
Fast nu kommer jag väl å längta ännu mera efter min egen lilla tänker jag 
Oj vad det har skrivits mycket här i helgen.
Har varit på en liten helgtripp med familjen och hälsat på mamma och mina syskon, haft en toppen helg, men känner tyvärr inte av bebis än, bara väntar och längtar.
Åh här har det vart en riktigt varm och härlig dag idag, men lite huvudvärk pga. värmen.
Idag fick jag första frågan om magen, har sett att dom flesta tittat lite extra,men idag var det en bekant som frågade om de var en bebismage
lite roligt tycker jag.
Finns också på fejjan så ni får gärna adda mig om ni vill heter Anna Hansson
har samma profilbild som här.
Tyvärr inget bubbel än men det kommer nog snart, har kännt ganska tidigt med dom andra två, är änsålänge "bara" i v15 så snart så 
Nu har jag varit på ultraljud
Det är så mysigt att se det lilla pyret. Enligt ultraljudet nu är bf 30/10 och håll i er det verkar vara en TJEJ!!!!!! Det är så underbart!! Dags att jobba igen
Verkar som det är många som ska på rul nu i veckan, härligt, längtar jag med, men får vänta ett litet tag till.
Men tror nog veckorna kommer gå fort nu, är ju skolavslutning till veckan och sommarlov för barna och då brukar det gå fort tycker jag.
Ska ge mig ut och hänga lite tvätt och gräva i rabatterna nu.
Ha en skön dag i
-en allihopa.