BF November,2010 DEL 2
Zazz: Tack:) Jag ska prova det
Zazz: Tack:) Jag ska prova det
Frogster:
Jag håller med dig helt angående intelligenstestet hos de som arbetar på försäkringskassan, kanske kunde de få gå på charmkurs också:)?
Helt omöjliga att få tag på för det första.
Sen förstod jag inte riktigt hur jag skulle fylla i papprena då jag jobbar på ett nytt jobb sedan slutet av maj(sommarjobb) Innan dess studerade jag en termin jan-maj och innan det hade jag ett fast jobb.
Hon jag pratade med kunde absolut inte förstå vad jag menade.
Och hon kunde inte heller förklara vad föräldrapenningen skulle baseras på(det senast arbetade eller min förra anställning).
Är det någon som vet det?
Jag har hört av en vän att det är de senaste 6 eller 9 månaderna man arbetat som fp baseras på, så jag har tagit varenda extrapass jag kommit över sedan i maj.
Men enligt FK så har det inget med saken att göra om man inte arbetat på det jobbet 6 mån?
Blir helt förvirrad av detta och ännu svårare när inte FK ens vet?
Hej tjejer!
Var ett tag sen jag skrev här, men är inne och läser varje dag:)
Hoppas allt är bra med er!
Och stort grattis till Frogster:)
Har en liten(otäck) fråga: Hur var det när eran slempropp gick?
Är det vanligt att den går tidigt och sedan återbildas? Har läst det någonstans?
Blev lite orolig när jag fick en ganska stor blodblandad slemmig flytning imorse när jag var på toaletten.
Borde man ringa någonstans? Gick in i v 33 idag
De flesta av er har ju barn så tänkte att ni kanske vet mer:)
Tack för era svar tjejer!
Ringde till förlossningen, men verkade inte vara någon fara om inget mer inträffar.
Ha en trevlig söndag kväll! :)
Kram
Stort grattis Chanell! 
Så himla spännande att följa alla som får barn nu.
Lite dålig på att skriva i tråden, men är inne och läser flera gånger varje dag:)
Om ni vill får ni gärna lägga till mig på Facebook, tycker det är så kul att följa alla:)
Sanna Fries heter jag. Har en profilbild där magen syns lite:)
Hoppas det är bra med er alla:)
Kram
Åh,en till bebis!
Stort grattis till Williams mamma
Gud vad jag längtar nu, men inte dags förrän 20 nov, känns verkligen som en evighet!
Oj,vad mycket som händer nu:) Spännande!
Lycka till Kicki 
Grattis Kicki
Grattis Rosen
Stort grattis Libra!
Och lycka till MammaD
Hej tjejer!
Hoppas allt är bra med er (och era bebisar :) Rätt många som har fått nu. Själv har jag 3 dagar kvar och börjar bli såå otålig:)
Ni som redan har barn, hur satte allt i gång för er? Med värkar eller vattenavgång?
Ha en toppendag
Tack för era svar :)
Så spännande det är att gå och vänta,samtidigt som det är jobbigt såklart:)
Hoppas det sätter igång för dig snart Bebis050810 :)
Stort grattis Taniko 
Såg på Facebook att tessiej har fått en liten flicka, så grattis till henne
Frogster - låter ju toppen med värkar som inte känns :D hehe
Hej tjejer!
Hoppas ni har en trevlig helg:)
Jättegrattis Bebis050810 till eran dotter
Själv har jag BF idag, men inte ett tecken på att nåt ska hända:(
Tänk om man bara fick veta vilken dag det skulle starta,vad mycket lättare det skulle kännas då!
Lägg gärna till mig i facebookgruppen om ni vill!
Ha en trevlig kväll!
Stort grattis Trulsa till lilla tjejen:) 
Bebis: Vad söt hon är, och fint namn hon fick. Vi har också tänkt att våran lilla ska heta Linnéa:)
BF+2 idag. Inte kul att gå och vänta. Om man bara visste vilken dag det skulle sätta igång så skulle det vara så mycket lättare.
Hur går man med i Facebookgruppen?
Ha en bra kväll
Ja,tänk vad mycket lättare det vore:) Man kan ju inte släppa tanken på det utan som du säger så går man bara och känner efter.
Williams mamma: Vad snällt:) Jag heter Sanna Fries