Inlägg från: Bebis050810 |Visa alla inlägg
  • Bebis050810

BF November,2010 DEL 2

oj vad mätt jag är nu! lyxade till det lite vid lunchen idag, brukar annars bara ha vanliga mackor vid 12 när gubben kommer in.... men idag gjorde jag varma mackor med skinka, fetaost, soltorkade tomater, kryddor och ost, mums! 4 st slank ner.....

(¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 10/11-10 ♥ ¸.?°´¯)
  • Bebis050810

Nä inga nojjor på mat här heller, men jag längtar sååå mkt efter jordgubbar i år!! brukar inte va sååå sugen i vanliga fall.

• Bebis050810

ja i november så är ju djuren inne som tur är! men då går väl roboten sönder istället kan jag tro.... men då får våra anställda ta hand om den saken!

Lustgasen är kanon! love it!!

När jag ringde förlossningen senast ggn, när vi nästan va framme och sa att NU kommer vi!! bebis är på väg ut!! då mötte de mig med en rullstol på parkeringen.... hur tänker de? Skönt att sätta sig i en rullstol med ett huvud mellan bena så det va bara för dem att rusa upp efter en säng!! när jag väl kom inomhus och stod o väntade på förl.personalen, med byxorna halvt nere fick jag se en höggravid tjej som antagligen varit inne på nån kontroll, hon satt där o korridoren, det måste varit en hemsk syn, och roligt, för henne att se mig komma in där, helt slut med byxor nere, massor av värkar och en bebis på väg ut!! undra hur hon kände inför sin kommande förlossning Guld i mun

• Bebis050810

var hittar man den där kalenderna då??

• Bebis050810

På mig stämmer det nog inte.... det står POJKE FLICKA POJKE

och jag har FLICKA FLICKA och tror att det blir en Flicka även denna ggn..... ja så vi får se, men stämmer bara på en hittills.

• Bebis050810

Känner ni bebisens rörelser, sparkar varje dag?

• Bebis050810

Ölands djurpark är toppen!
    vi åker dit varje sommar, blir väl juli eller augusti nångång.... mkt att göra och titta på! enda är att maten är såå dyr och inte så där gott heller.... men men det är ju aktiviterna man vill åt
    Blåste det inte mkt? här på Öland är det full storm!! tvätten torkar på nolltid.

Jag har känt av bebis några dagar nu, men inte så mkt, vissa dagar sparkar den mkt... ja eller rör sig, känns som nervryck... och vissa dagar får jag verkligen kämpa för att känna av den.

Snart ska tjejerna o jag hoppa i duschen! har ätit kroppkakor idag är såååå mätt, fick dock bara i mig 6 st idag, är väl bebis som tar all plats

....sen blir det surfning, tv och bokläsning för barnen 
    hade vart gott med ett glas vin men det tar vi nästa sommar...... om man inte ammar då förstås! vilken jag antagligen gör..

• Bebis050810

Jag kunde inte ät alls mellan vecka 6-9 ca, sen blev det bättre och nu är det nog för bra! hungrig o sugen, äter massor!! måste passa mig, gått upp 6-7 kg nu i vecka 19. rör inte så mkt på mig heller mer än springer o städar efter barnen hela dagarna!
    Vill inte gå upp mer än max 14 kg. men vad gör man, mat e ju sååå gott!!

• Bebis050810

Jag äter inte nån skräpmat alls, kan inte äta en massa fett o så, blir en pizza nångång... och mcdonalds kanske varannan månad. Jag har en känslig mage, fick det efter dottern, så magen ballar ur totalt om jag äter fel.
    Jag har aldrig heller varit en godismänniska så godis o choklad blir det vääääldigt sällan! chips har jag alltid älskat men tyvärr går det ju inte, men ibland är jag så sugen så då äter jag iaf och hoppas på att magen är på bra humör
    men mat äter jag, vanligt mat, husmanskost och det e gott!
    det som jag stör mig på varje dag är att jag inte är ute och går minst 30 min varje dag!! varför är man så lat lixom.....?? är väl antagligen därför jag gått upp så mkt :(

• Bebis050810

Nu har jag varit inne hela fm, plockat, donat och tvättat en massa! vi har haft 12-fikat och nu ska jag ut och gå!! nu jäklar! mamma har sin hund här under dagen och tog med sig stora tjejen för att hälsa på min mormor som e på sjukhus, så nu ska jag, liten och hunden ut på en promenix! sen blir det solstolen!!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2