• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Helen C

Kom små klumpar nu.. ringer man gyn??

• Helen C

iaf när jag torkade. två små klumpar

• frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-05 19:31:22 följande:
    Kom små klumpar nu.. ringer man gyn??
    Ja prova m gyn! Förlossningen är det inte iaf, ja gyn måste det va du ska ringa!
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • MissCh

Helen C - hoppas att allt går bra och att du snart får lugnande besked! Kom ihåg att det är vanligt med blödningar under graviditeten utan att det är något fel. Håller tummarna för dig.

• mzetterblad
    Helen C skrev 2010-05-05 19:31:41 följande:
    iaf när jag torkade. två små klumpar
    Japp det är gyn du ska ringa till.
    Hoppas att det inte är nån fara! *Håller tummarna*
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
  • Kinne79

Helen C- Håller tummar och tår att det inte ska vara något farligt. Har hört att så länge man inte har ont så ska det inte vara någon fara att blöda och tvärtom, man kan ha ont men inte blöda.

Efter att ha läst om alla era vul, så ringde jag och försökte få ett, men nepp det gick inte. Hade känts bra att få se hur det ser ut där inne för nästa vecka kommer jag förmodligen behöva berätta för föräldrarna till barnen i min klass.

• frukarlssonn
    Kinne79 skrev 2010-05-05 20:09:11 följande:
    Helen C- Håller tummar och tår att det inte ska vara något farligt. Har hört att så länge man inte har ont så ska det inte vara någon fara att blöda och tvärtom, man kan ha ont men inte blöda. Efter att ha läst om alla era vul, så ringde jag och försökte få ett, men nepp det gick inte. Hade känts bra att få se hur det ser ut där inne för nästa vecka kommer jag förmodligen behöva berätta för föräldrarna till barnen i min klass.
    Finns inga privata mottagningar du kan göra ul? Här är de stenhårda så jag har fått boka själv.
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • popcornplaya
    Helen C skrev 2010-05-05 19:23:36 följande:
    jaag mår så dåligt nu. e så LEDSEN. Gick på toan och såg att de va en stor blodfläck. De rinner inte och har inte ont. Va fan gör jag...Gråter massor
    Ring gyn och har dom stängt kan du åka in till akuten. Det gjorde jag när jag hade blödning för några veckor sedan. Kan ju vara skönt att få kolla så man inte behöver gå hemma och oroa sig.

Håller tummarna att allt är ok i alla fall, det är ju ändå väldigt vanligt med blödningar. Vilken vecka är du i?
    Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
  • sininen

Oj jäklar! Här har det skrivits en massa på bara några få dagar haha.

Helen C- Jag hoppas att du har åkt in och att allt har sett bra ut.

• Maddie72

Helen C - Som så många har skrivit, är det mkt vanligt med blödningar. Många normala grav är så. Se på mig... jag hade en stor blödning där det bara rann och det kom ut en stor klump levrat blod. Men sen ingen mer. Men det är alltid bra att ringa och fråga dem på gyn. Tänker på dig i massor. Hoppas att allt ser bra ut,

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2