BF November,2010 DEL 2
Sitter med världens mjölkstockning på bägge sidor...
Ajaj låter inget kul Libragirl hoppas att det blir bättre och att du inte behöver läggas in, jo jag ser mycket fram emot en liten kille men jag som alltid sett mig som en tjejmamma haha vad lustigt man tänker ibland.. Ne om några timmar ska dom yngsta hämtas på dagis så bäst att passa på att vila någon timme men min inneboende har tydligen ett väldigt svettigt gympapass med mina organ och revben.. Trodde det skulle vara enklare att ha en fixerad bebis med andningen och ljumsken som jämt och ständigt låser sig men nej då han rör sig och buffar och sparkas och rör huvudet så att det känns som att han vill gräva sig ut emellanåt.. Känner mig allmänt less speciellt när jag inte har orkat något alls nu den senaste månaden, så fort jag börjar gå oavsett vart så låser sig ljumsken och jag får en hemsk kramp, ligger jag så är det ryggen som spökar med mig och går jag för länge måste jag andas igenom sammandragningarna som kommer för ofta.. Funderar ibland på dom som verkar ha dom mest fantastiska graviditeter med inga krämpor eller något, dom måste ju luras med mig haha

GRATTIS Min Engla
Helen: Shit, riktigt impad att du klarat dig igenom förlossningen bara genom att andas..
Taniko: Färdknäppa på
Har precis haft flera skrattanfall på rad, är det ngn av er som sett Keenan Cahill på youtube?? Han är så hysteriskt rolig.. om inte sök på honom och kolla
En av mina favoriter han gör är Only girl in the world!!
Har haft mkt mensvärk i ryggen idag och nu har mer av slemmisen lossat, men vågar såklart inte hoppas på ngt blir bara besviken..
Stort GRATTIS Mita, underbar bild
Stort GRATTIS till popcornplaya också, äntligen har er lilla flicka kommit, krya på dig!!
Carolina: Stackare, vet hur jäkla jobbigt det där är då man verkligen tror att det är på g men sen händer INGENTING och på morgonen är allt som bortblåst..
Mitt värkarbete satte ju igång i vecka 28 men tack och lov fick jag hjälp och det avstannade, har sedan dess först vart sjukskriven pga risk för förtidsbörd och går nu på hp.. men har haft jättemkt sammandragningar och förvärkar som gjort ont länge, man blir så deprimerad av att inget händer!! Vissa dagar orkar jag verkligen inte mer, man blir ju dessutom så trött av att ha ont.
Ska till bm om 2 h, hon trodde att det var sista gången förra gången, var helt säker på att jag redan skulle ha fött, hur kul är den?? Här sitter man med inte ens en tillstymelse till att ngt kan va på g..
Gnällinlägg, ursäkta, men nu vill jag ha ut bebis!!!
Sebbe: Håller tummarna för att bebis är lydig
Hemkommen från bm, har högt undertryck som har ökat för tredje gången jag är där nu.. 140/96 inget i urinen tack och lov, men ska vila och hålla koll på så att jag inte blir illamående, får yrsel eller väldig huvudvärk.. ska tillbaks på måndag igen för koll så det känns ju bra iaf. Mitt sf-mått har inte växt sedan förra veckan utan ligger på 36 men det var tydligen vanligt att det inte växer ngt speciellt mer på slutet när bebis är fixerad.