• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Kinne79

Chanelll- Det var en privat jag ringde till.

• frukarlssonn
    Kinne79 skrev 2010-05-05 21:16:31 följande:
    Chanelll- Det var en privat jag ringde till.
    Jaså? Och de nekade dig att komma? Skumt! Då kanske det är det enda privata där så det är så överbelastat! Trist då Ni har inga privata i grannstan eller så? Eller det kanske är för långt? Jag har ju Gbg alldeles i närheten så här finns massa att välja mellan. Testade först ringa Borås men de nekade mig oxå, fast det va privat.
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • Helen C

hej
    Nu e jag hemma. Jag hade som mensblödning, inte så mörk dock. Sen kommit ut 4-5 små små klumpar. Förmodar de va levrat blod...
    Allting såg iaf bra ut, men jag ska ta de lugnt sa hon... Har varit mycke med barnen och skällt på dom

• mzetterblad
    Helen C skrev 2010-05-05 21:23:34 följande:
    hej Nu e jag hemma. Jag hade som mensblödning, inte så mörk dock. Sen kommit ut 4-5 små små klumpar. Förmodar de va levrat blod... Allting såg iaf bra ut, men jag ska ta de lugnt sa hon... Har varit mycke med barnen och skällt på dom
    Fick du göra ul?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
  • Kinne79

Såvitt jag vet så är det den enda privata som täcker ett stort område, jag har tex 1h dit. Jag har ju redan gjort ett vul där i v.7 och får snällt vänta till rul i  v.18. Hade jag ljugit om anledningen så hade jag kanske fått komma dit. Hon jag pratade med tyckte jag skulle ringa mvc i stan och be att få höra hjärtljud om det inte gick så skulle jag höra av mig igen, men det känns lite sådär så det kommer jag inte göra. Allt såg ju bra ut i v.7 och inget borde ha hänt sen dess, så jag får sluta nojja.

• sininen
    Helen C skrev 2010-05-05 21:23:34 följande:
    hej Nu e jag hemma. Jag hade som mensblödning, inte så mörk dock. Sen kommit ut 4-5 små små klumpar. Förmodar de va levrat blod... Allting såg iaf bra ut, men jag ska ta de lugnt sa hon... Har varit mycke med barnen och skällt på dom
    Vad skönt att allt såg bra ut, nu kan du försöka slappna av och ta det lugnt. (:
  • Helen C
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-05-05 21:25:20 följande:
    Fick du göra ul?
    Jap jag fick både göra VUL och UL.... Hon tittade innan med och då såg hon ingen blödning utan bara någon strimma...
  • mzetterblad
    Helen C skrev 2010-05-05 21:27:06 följande:
    Jap jag fick både göra VUL och UL.... Hon tittade innan med och då såg hon ingen blödning utan bara någon strimma...
    Åååh va skönt att allt var bra =)
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
  • Jojo 85
    Helen C skrev 2010-05-05 21:27:06 följande:
    Vad skönt att allt såg bra ut. Se nu till att ta det så lugnt du bara kan. *kramar*
    Josefine 4 maj 2009 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2