BF November,2010 DEL 2
Det är vad jag hört i alla fall.
Åh är så sur idag..... Eller arg är väll rätt ord kanske.
Vi har ju börjat potträna sonen nu och verkligen hållt på ordentligt. Men så nu så fick svärisarna semester och ville att han skulle sova över hos dom måndag till idag. Det gick väll bra sa vi men då får dom vara berädda på att hålla på med potträning och att får vara utan blöjan på dagen. Visst sa dom det skulle inte vara några problem alls.
Men vad får vi höra idag när vi hämtade honom då? Jo att han har haft blöja på sig hela tiden för dom ville inte att han skulle kissa i deras soffor (skinsoffa). Och sa att det är våran dust att ta och att dom redan tagit det med min sambo när han var liten....... Va fan liksom, dom kunde ju bara sagt att dom inte orkade så hade han fått vara hemma hos oss istället.
Och nu känns det ju meningslöst att hålla på här för han ska sova där igen mellan fredag till söndag för vi gifter oss på lördag.
Hej allihopa, jag har inte varit inne på FL på flera dagar nu. Gifte mig i lördags så det har verkligen varit fullt upp här.
Och idag kommer vi också ha en del för oss, ska till liseberg, sonen har verkligen sett fram emot det. Men var tvungen att gå in och kika lite här först. Men har inte haft tid/ork att läsa igenom allt som skrivits så jag har ingen aning om ifall det hänt nått speciellt.
Är inne i v.26 nu.

Min syster sydde klänningen så det ända som kostade var tyget. Nu känns det väldigt bra men konstigt att heta ett annat efternamn än det man hetat hela livet. Jag blev nervös precis när vi skulle in i kyrkan och kommer knappt ihåg något därifrån.
Kommer strax lägga in lite mer bilder i galleriet om nån vill se.
Usch vilken skitdag jag har idag. Vädret är bara trist med regn och vi har bara suttit hemma och inte gjort någonting idag. Vilket resluterar i en fruktansvärt uttråkad 2 åring som dessutom är trött efter gårdagens lisebergsbesök. Hemskt humör är han på idag i alla fall. Och jag har bara ont i huvudet, och är så sliten idag. Vill bara gömma huvudet under en sten någonstanns......
Sånna här dagar vill man bara hoppa över.
Åh vad veckorna släpar sig framåt. Förstår inte riktigt hur det går ihop för själva veckorna tycker jag går rätt snabbt men inte gravidveckorna..... Konstigt 
Klippa mig behöver jag också, min lugg är i princip obefintlig och topparna är gött slitna men det här med att lägga pengar på sig själv tycker jag är svårt. Men imorgon ska jag och mannen ta in på hotell och äta 6 rätters. Fick presentkort på ett övernattningspaket på ett helt underbart hotell i trollhättan. Dom har helt sjukt god mat i alla fall. Så det ska bli skööööönt!
Sen fick vi en del pengar också så nu undrar man ju lite vad man ska göra av dom.... I-landsproblem.
Idag blir det kanske nordens ark för fömiljen Andersson.
Phu idag har vi verkligen haft en heldag. Mina fogar känns inte så trevliga just nu. Men vad som är trevligar är att mannen ska laga god mat, sent men bättre sent än aldrig. Färsk laxfile med vitvinsås,mumms.
Tycker såsynd om er som har det lite krångligt med gubbarna hemma. Det är verkligen inget man behöver nu när man är gravid, inte annars heller. En kompis till mig lämnade precis sin sambo sen 9 år tillbaks. Dom har ett barn på 2 år tillsammans. Inget lätt beslut men jag kan inte annat än beundra henne ändå. Kan inte vara ett lätt beslut. Vet att hon velat fram och tillbaks länge innan hon vågade ta steget.