• Yoshii

BF November,2010 DEL 2

Har varit på Mvc nu och alla värden ser bra ut som sist & bebis är nu Fixerad.

Fs- 35

Har 4 dagar kvar till Bf så jag fick ingen ny tid till mvc, men jag fick en ev tid till Tul OM jag nu går över tiden men det gör man väl!

• Yoshii

Popcorn: Jag kan förstå sorgen du känner just nu, men jag vet att det kommer kännas bättre & bättre med tiden och du kommer att ta till dig & älska din dotter lika mycket som eran son P...

Du får gråta & du får känna sorg över att hon har downs, det måste du för att det skall bli bättre!

Ta hand om dig nu och ta dig tid med din dotter {#emotions_dlg.flower} Hjärta

• Yoshii
    Popcorn: Du förstör absolut ingenting!
    Vi finns ju här för att kunna prata & stötta varandra....
  • Yoshii

3 Dagar kvar till Bf här.
    Men jag tror inte att bebis är så medveten om det som vi andra här hemma

Jag vill verkligen inte gå över,jag har så sjukt ont i mitt becken & rygg nu så jag tror jag sja gå av på mitten!!
    Bara att vända sig i sängen gör att det tåras i ögonen, så ont det gör....

Nej nu tycker jag att bebis kan bestämma sig för att komma, mitt första BF datum jag fick är i morgon så då kan hon komma tycker jag!!

• Yoshii
    Bebis050810 skrev 2010-11-12 13:17:46 följande:
    Ja nu är det våran tur tycker jag!!! Har du nån känning? jag har inte minsta lilla.....
    Ja det är det verkligen!

Jag har börjat få lite starkare sammandragningar men dom ger ju med sig efter ettt tag tyvärr.
    Annars så är det hur lugnt som hellst....
  • Yoshii

Ja kom smärtan KOM!! Jag lägntar som en tok efter bebisen nu & smärtan....

Men det är väl som min Bm sa igår, vem vill ut till denna kyla?

• Yoshii
    Kinne79 skrev 2010-11-12 13:34:50 följande:
    Jag ser inte fram emot smärtan, but give me a baby!!

Är dock hundra på att jag får vänta till igångsättning 16 dec....
    Hahaa

Jag fick ett datum till tul om jag går över och det är den 23e så då kan det bli bebis om dom tycker det eller så blir det den 30e nov....

Men jag vill ha bebis NUUUUUUU.... inte sen!!
  • Yoshii
    NJsmamma skrev 2010-11-12 13:32:02 följande:
    Tycker också att vi väl kan fortsätta i den här tråden, eller ja de som vill då
    En till som verkligen ser fram emot smärtan, give me some pain!!
    Jag tycker att vi ska hålla ihop här... Ja dom som vill då villsäga
  • Yoshii
    NJsmamma skrev 2010-11-12 13:44:59 följande:
    Usch går jag över tiden 3 veckor som man får göra här i gbg, så är vi ju inne i 13 december, finns inte en chans att jag kommer gå så länge, får isf lägga mig på förlossningen och strejka ifall dom inte hjälper mig!
    USCH jag förstår dig!! Jag kan gå med på att vänta tills den 23e om nu inte bebis vill komma om 3dagar
    Men absolut inte tills den 30e, för jag sover knappt på nätterna utav smärtan i höfter & becken så jag kommer ju vara helt utmattad tills dess då

Nej kom bebis KOM!!
  • Yoshii
    Marinero skrev 2010-11-12 13:48:36 följande:
    Åh jag lider med dig Jag började ju få grymmeproblem med mitt becken fem veckor innan Freja föddes. VIDRIGT! Kunde hlr inte vända mig ordentligt i sängen i slutet. Ännu mindre gå.
    Nej usch det gör fruktansvärt ont!

Och i går så halkade jag till & mitt becken knakade til, J****R vad ONT det gjorde!! Det blir bara värre & värre
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2