• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • frukarlssonn
    Hedi skrev 2010-06-21 23:01:10 följande:
    Popcorn: Kul med en flicka grattis, nu far ni ocksa en av varje.

Vi har ocksa gjort det stora ul idag och allt sag jättebra ut  och idag sag man väldigt tydligt
    att det är en kille. La in en bild i mitt galleri om nagon vill titta.
    Hihi va coolt Ja du de va ingen tvekan om den saken Flört

Ååh nu blir jag ju sååå nyfiken på va som finns i min mage! Jag mejlade Emma ul-klinik igår, vi ska försöka göra ett ul snart då sambon är helt ledig fram till augusti. Lika bra att passa på Glad
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
  • kicki08

Hedi: hahaha! Häftigt med en så bra bild Sådär låg Theo med men vi fick aldrig någon bild. Kul för er att ha det

Hur känner ni er alla nu när nästan alla gått halvvägs? Är ni trötta fortfarande? Illamående?
    Hur mår ni?

• NoahLeah

Grattis Popcorn till tjejen.
    Det lutar åt en tjej här också men får se om de säger detsamma på de andra ultraljuden.

Idag är Noah hemma från förskolan, han dreglar jättemycket o ser svullen ut i halsen o blodkärlen syns jättetydligt, någon som vet om det ska vara så??

• kicki08

Stackare Ingen aning men det kan väl vara ett vanligt virus. Ont i halsen. Kolla så det inte är halsfluss bara kanske. Vet att det inte alltid yttrar sig som man tror med prickar i halsen.

• popcornplaya

Tack för alla grattis Skrattande

Jag kommer gå loss på rosa grejer den här graviditeten, älskar rosa Tungan ute

Idag ska jag iväg till mvc igen på besök. 9:45 närmare bestämmt. Har varit så inne i det här med ultraljudet igår så jag hade helt glömt bort det men kom på det igår kväll som tur var. Ska bli intressant att åka dit ensam med sonen den här gången. Annars har jag haft sambon med mig dit. Det är ju inte det roligaste en tvååring vet att sitta still i ett rum och lyssna på en tant som pratar....hehe

Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
  • NoahLeah
    kicki08 skrev 2010-06-22 08:11:36 följande:
    Stackare Ingen aning men det kan väl vara ett vanligt virus. Ont i halsen. Kolla så det inte är halsfluss bara kanske. Vet att det inte alltid yttrar sig som man tror med prickar i halsen.
    Inga prickar vad vi kan se. Trodde först att det var tänder men kan inte se några som är på väg upp?
  • kicki08
    NoahLeah skrev 2010-06-22 08:15:22 följande:
    Inga prickar vad vi kan se. Trodde först att det var tänder men kan inte se några som är på väg upp?
    Hur länge har han varit så och har han någon feber?
    Isåfall tycker jag ni ska åka in så det inte är nå halsfluss eller någe tok. Det finns ju virus som är riktigt överjävliga oxå.
    Själv hade jag blåsor i hela munnen och ner i halsen och svalget i två veckor med feber. Virus sa dom......
  • NoahLeah
    kicki08 skrev 2010-06-22 08:28:37 följande:
    Hur länge har han varit så och har han någon feber?
    Isåfall tycker jag ni ska åka in så det inte är nå halsfluss eller någe tok. Det finns ju virus som är riktigt överjävliga oxå.
    Själv hade jag blåsor i hela munnen och ner i halsen och svalget i två veckor med feber. Virus sa dom......
    Två dagar o ingen feber men vill inte äta op supergnällig. Ska ringa kl 9 och se vad de säger.
  • kicki08

Ja om han inte vill äta tycker jag du ska ringa. Spä på lite extra oxå så att du verkligen får komma in. Brukar jag göra, här är dom skitdåliga på att låta en komma in annars.
    Lycka till

• frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-06-22 08:00:24 följande:

Hedi: hahaha! Häftigt med en så bra bild Sådär låg Theo med men vi fick aldrig någon bild. Kul för er att ha det

Hur känner ni er alla nu när nästan alla gått halvvägs? Är ni trötta fortfarande? Illamående?
    Hur mår ni?

Jag mår toppen! Men jag blir lätt andfådd! Och har börjat få sammandragningar men inga onda utan så hade jag med Olivia med!

Köns-ul bokat!!!! 22 juli Skrattande
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2