Helen C skrev 2010-08-13 17:24:23 följande:
taniko- Alltså ursäkta men va FAN håller han på med??? Tycker han det e roligt de här?? Varför hålla på ljuga.... Blir så trött på sånt där... Förstår hur du reagerar. Min sambo hade ju fått ett och annat mess från mig.. Jag hade fan stuckit iväg. Hade inte varit hemma när han kommer hem... Men sån e jag.... Men vissa karlar skiter ju i vilket oxå om man gör så....Vilket beteende han har din sambo
Jag önskar att jag hade varit som du skriver att du är!! bara dra, inte vara hemma när han kommer hem osv...... men jag vågar inte det, är rädd att det ska bli ännu värre då!! samtidigt vet jag att min karl antaligen inte skulle bry sig! han skulle bara va som vanligt, gå och lägga sig och sen va det inte mer med det.... han tänker väl "de kommer när det kommer.........."
Igår kväll tog jag barnen och åkte till havet, var iväg i 1 1/2 timme men han brydde sig inte om det, ringde inte och undrade var vi var eller nåt alls.... han var inte hemma när vi åkte så han visste inte var vi var osv..... när vi kom hem satt han i soffan och sorterade papper, sa ingenting och frågade inget.
Sen tänker jag så här: om jag tar barnen och åker iväg till nån några dagar så kan han ju göra samma sak, för att jäklas, och det vill jag inte vara med om!!! inte för att jag vet om det skulle bli så,,,, men det gör mig rädd iaf.
Fan jag är en liten feg en!