BF November,2010 DEL 2
Helen C skrev 2010-08-08 10:58:00 följande:
E irriterad på sambon idag, eller började igår ikväll när jag kom hem från en återträff från dansklubben då jag tävlat i bugg innan. Vi hade jätte mkt räkningar denna månaden och därmed får man öeva lite snålt. Han gillar och spela poker på nätet, men jag sa de att du får vänta med att föra över pengar för just nu är inte de det viktigaste. Och igår kunde han inte hålla sig utan förde över när jag va iväg. Från och va skit glad till en riktigt argbigga... De stör mig att han inte tänker... Jag vill inte behöva ta av våra sparade pengar hela tiden, men han tyckte de va OK att han gjorde så, men inte jag då det e jag som sköter ekonomin... När man e gravid med så blir jag irriterad skit lätt.....
Vecka 28 idag
Nä ibland tänker dom minsann inte långt karlarna. Tur för honom kom han och bad om ursäkt när han vaknat.
Gör man sånna där saker som din karl gjorde får man fan räkna med att träffa på en rejäl argbigga. Jäkligt drygt att man ska behöva tänka på allt som tjej oxå. vad som är prio 1 och inte. Surt....