• Hedi

BF November,2010 DEL 2

Det är ju rätt svart att packa en väska till sig själv med grejer. Jag behöver det mesta nu ocksa men det kanske
    är bra att skriva en lista sa att man inte glömmer nagot om det blir brattom.

Jag var och köpte "monsterbindor" idag, höll nästan pa och glömma att det är rätt nödvändigt efter förlossningen.

• Hedi

MammaD: Ah det är sa gott att göra pumpasoppa med lite ingefära i.

Jag har rensat ut en massa lador och garderober här hemma! helt otroligt hur mkt skit man lyckas samla pa sig.
    Jag har ocksa tvättat alla kläder, ville ha det gjort nu när jag haller pa med Emmies inskolning.

• Hedi
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-10-01 16:36:06 följande:
    Allt gick bra på Antenatal idag!
    CTG var fin som vanligt, och även flödet i navelsträngen.. Tror inte ja läckt vatten utan de är nog bara lite mkt flytningar för fostervatten fanns de gott om.
    Skönt att höra!
  • Hedi

Här i Tyskland kollar nästan alla kön och jag hör väldigt sällan att de har sagt fel. Det kanske beror pa att det är läkaren som gör ul och att man gör fler ultraljud. Förstar att det maste bli en chock. Jag gillar att veta vad det blir .

• Hedi

Orkar inte läsa ikapp allt, men jag vill skicka mina tankar till dig Rosen! skönt att operationen gick bra men jag
    förstar att det maste ha kommuit som en chock. Kram

Var pa ikea idag de hade jätterabbat pa Edland serien sa jag köpte en byra far 60 euro som hade kostat 250 känns
    bra .

• Hedi

Rosen: Ja typiskt att man prickar in en skorpion . Hoppas din kommer tidigare da, jag har ju bf den 9 november sa för mig är det nog bra om den stannar lite längre. Här later de en bara ga över 8 dagar innan de sätter igang en förlossning sa en skytt blir det nog inte heller .

• Hedi

Idag gar jag in i v36! 5 veckor kvar jag skulle nog bli lite chockat om han kom tidigare .

• Hedi
    Kinne79 skrev 2010-10-05 11:16:15 följande:
    9 november är min man född och han är hur bar som helst! Flört
    Haha va bra da kanske det inte är kört da . Min far är skorpion och jag är vädur, bada är väl rätt
    starka asikter. Skillnanden är bara att skorpionen är rätt sa känslig inuti och inte tal när man är lika stark
    tillbaka.

Bebis: Tror du att du kommer fa tidigare eller varför 5 veckor? eller är det jag som tänker fel? jag gar in i v36 alltsa är jag i v35+0 = 5 veckor kvar.
  • Hedi

Jag har gatt upp nästan 2,5 kg pa 2 veckor! va händer? jag som lag rätt bra till. Nu väger jag bara 1,8 kg mindre än vid förra graviditeten. Kanske landar pa 18 kg plus den här gangen ocksa!

• Hedi

MammaD: Ja usch jag ocksa! förstar inte varför man utsätter sig för det igen. Jag som trodde att alla som skaffade sa manga barn tyckte det var en lätt match som du säger. Jag tror inte jag skulle vilja utsätta mig för det 5 ganger . Far se om det blir nagon mer gang efter detta!

Williams: Det kommer säkert att ga bra om de sätter igang dig. Värkestimulerande fick jag i kombination med eda:n och allt gick kanon med Emmie.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2