• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Helen C

Hej tjejer...
    Solen skiner här, men ändå lite svalare, och de säger inte jag ner till...
    Håller på och tvättar, har diskat, stora pojken har städat sitt rum... Lillkillen har fortfarande lite ont av sina vattkoppor, men börjar torka nu så det e skönt... Han kunde dock inte duscha igår för de gjorde så ont på han, och de gör så ont i en själv....
    Idag ska dom till sin pappa nåra dagar.... Skulle ha lämnat dom i fredags, men han skulle iväg över helgen, så hinner vila upp mig några dagar nu innan dom kommer på lördag igen.....

Igår vet jag inte va hon höll på med i magen. Låg verkligen igår kväll och kollade hur hon donade och de räckte jag bara kollade på magen, så mysigt. Sambon fick se imorse, så jag har en aktiv tjej i magen...

Nä dags och ta tag i den sista tvätten.... Puh känner redan jag blir anfådd

• popcornplaya

Phuuu, har varit ute på en promenad med sonen. Höll ju på att flyta bort. Jag svettas ju som en gris, det är sååå kvavt ute idag.

Nu sover liten i alla fall och jag ska väll käka lite lunch tror jag.

Helen C skrev 2010-07-05 12:17:17 följande:
    Igår vet jag inte va hon höll på med i magen. Låg verkligen igår kväll och kollade hur hon donade och de räckte jag bara kollade på magen, så mysigt. Sambon fick se imorse, så jag har en aktiv tjej i magen...

Nä dags och ta tag i den sista tvätten.... Puh känner redan jag blir anfådd

Mysigt att kunna se så utanpå magen, jag längtar till jag kan se och känna utanpå också. Fast det är full rulle inne i magen för det mesta men det kan bara jag känna på insidan. Men har ju moderkakan på framsidan denna gången. Med sonen kände jag mycket tidigare och kunde även känna på utsidan tidigare men då var den bak.

Älskade Philip 080716 och en liten flicka BF 101121(sarahsbaby.blogg.se)
  • Helen C
    popcornplaya skrev 2010-07-05 12:44:54 följande:

Phuuu, har varit ute på en promenad med sonen. Höll ju på att flyta bort. Jag svettas ju som en gris, det är sååå kvavt ute idag.

Nu sover liten i alla fall och jag ska väll käka lite lunch tror jag.

Mysigt att kunna se så utanpå magen, jag längtar till jag kan se och känna utanpå också. Fast det är full rulle inne i magen för det mesta men det kan bara jag känna på insidan. Men har ju moderkakan på framsidan denna gången. Med sonen kände jag mycket tidigare och kunde även känna på utsidan tidigare men då var den bak.

Men det e ju skönt att du kan känna på insidan fast du har den i framvägg, men du borde nog känna om 2 veckor typ.... Hoppas iaf...

Ja man flyter verkligen bort o denna värme. Jag svettas som en gris och de jag behöver göra nu e att städa toaletten. Trodde jag skulle få hjälp av sambon idag för han skulle egebtligen börja jobba kl 17, men fick börja jobba kl 12, så då fick man stå där med allt själv, tvätt och städ och disk, e jobbigt i denna värme, och jag blir anfådd så lätt med
  • Kinne79

Nu har jag äntligen fått gjort mitt rul, sist av alla i tråden va?

Allt såg toppen ut och det kändes så skönt att se ett tickande hjärta iom att jag inte känner mig gravid. Så nu kan jag verkligen njuta fullt ut.

Blev flyttad till den 2 dec. (5 dagar)

Sen fick vi reda på kön också.....det ser ut att bli en flicka Jag som älskar rosa och tofsar!

Vågar man lita på det här med kön, hur ofta ser dom fel?

Taniko- Hoppas det känns bättre idag.

• popcornplaya
    Kinne79 skrev 2010-07-05 14:27:17 följande:

Allt såg toppen ut och det kändes så skönt att se ett tickande hjärta iom att jag inte känner mig gravid. Så nu kan jag verkligen njuta fullt ut.

Sen fick vi reda på kön också.....det ser ut att bli en flicka Jag som älskar rosa och tofsar!

Man ska nog inte lite på det till 100 % tror dom bara brukar lova till 99%. Och vad jag förstått så är det lurigare med tjejer. Ser dom att det är en pojke brukar det oftast stämma.
    Älskade Philip 080716 och en liten flicka BF 101121(sarahsbaby.blogg.se)
  • Sassa82
    Kinne79 skrev 2010-07-05 14:27:17 följande:

Ja det finns ju dom som sett fel men tror dom i flesta fall har rätt. Men vi ska på köns UL på onsdag och dubbelkolla, men det är mest för att jag redan hade bokat det UL innan RUL för vi ville veta innan vi åker till USA och handlar kläder kan ju vara kul om bebisen kan han dom sen.
  • Scarlett10

Jag tror de sällan säger om de inte känner sig säkra faktiskt.
    Grattis till flickan trulsa79! Lustigt att du blev flyttad till 2 dec, jag och du hade samma bf förut och jag blev flyttad till 1 dec på RUL :) (4 dagar).

• mzetterblad

Idag är jag lycklig! =)
    Chefen från gubbens jobb ringde och berättade att han skickat iväg papper om att han ska övergå från timanställd till fast tjänst nu =)

♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
  • Annizsj
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-07-05 19:29:07 följande:
    Idag är jag lycklig! =)
    Chefen från gubbens jobb ringde och berättade att han skickat iväg papper om att han ska övergå från timanställd till fast tjänst nu =)
    vA GÖTT! Hur går det med napparna? Har han klarat det bra? funderar på att ta tag i det hemma nu snart... Så trött på detta nappande!
  • mzetterblad
    Annizsj skrev 2010-07-05 19:56:50 följande:
    vA GÖTT! Hur går det med napparna? Har han klarat det bra? funderar på att ta tag i det hemma nu snart... Så trött på detta nappande!
    Jo vi är inne på fjärde veckan nu utan napp, och det går jätte bra :)
    Du kan ju testa och se hur det går, efter 2-3 dagar utan napp så frågade han inte ens efter den. och säger själv att han är stor pojke som inte ska ha napp, det får bara bebisar ha.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2