BF November,2010 DEL 2
Fick du reda på könet eftersom du skriver han eller är det bara att du tror att det är en pojk

Vi vet att det är en han ! Fast det är hemligt för omgivningen.

Beställde föresten hello kitty start kittet från HM igår till bebis. Tyckte det var lite sött. Jag kan inte hjälpa det men jag älskar den där katten.
Jag latade mig idag och tog bilen och hämtade sonen från dagis. Orkade bara inte ut i regnet idag och ont i fogarna har jag.
Skulle precis bre mig en macka till lunch men såklart hade brödet börjat bli dåligt...... Blir att åka och handla sedan idag. Irriterande var det i alla fall. Vad ska man nu äta till lunch?
Så nu har jag beställt två påsar hallonbladste. Men väntar allt till v.35 med att börja dricka (ifall att). Har tänkt dricka det även efteråt också om det inte är allt för äckligt vill säga men jag brukar gilla dom flesta teer.
Godmorgon alla!
Sitter och slappar lite i soffan framför bolibompa med sonen men nu är det hög tid att slänga på sig lite kläder och dra till dagis. Har spöregnat här hela morgonen så jag håller båda tummarna för uppehåll nu. Har ju inga bra ytterkläder som går om magen för tillfället.
Nä dags att bita ihop och resa sig ur soffan nu, fogarna är from hell idag......