BF November,2010 DEL 2
det där äckligaste blir man av med på förlossningen..
caroline; goooosig bäbis!!!
bebis; va duktig du e!! o inga känningar av allt fixande?? :-O
ang blödningar osv.. jag använder verkligen ALDRIG bindor.. därför kommer det känns så himla obehagligt att behöva göra det pga det ni kallar avslaget.. känns så ofräscht på nåt vis =) men förstår såklart varför! jaja det är en senare fråga haha.. nu vill jag bara uppleva orsaken till det där avslaget först
min sambo har lite halvt om halvt sagt på skämt att han räknar inte att få sex förrän 12 januari efter att bäbis kommit
han e knäpp haha
nä ikväll ska jag försöka få en tidig sänggång o hoppas på några fler än 5 timmars sömn som inatt..
vi hörs tjejer o håller tummarna för love och barnen i mitt liv!! förväntar mig MINST 2 bäbisar när jag loggar in imorgon =)
frogster; men gud hon låter ju helt inkompetent!! jag som inte ens har barn ännu inser ju hur fel hon tänker o agerar!! hur gammal är hon egentligen!! hoppas verkligen att hon eller någon annan får henne att inse att hon måste ägna mer tid åt tjejen!! blir så ledsen!
trulsa; haha ja vi får se om han får nåt 12 januari
sassa; usch ja såna tankar bara strömmade ju genom huvudet på mig! blääää...
NJ; men ååh va trött man blir när de inte är noggranna! hur har det gått tills nu ikväll då?
jojo; det var smart! har oxå duschen nära toan!! ska läggas på minnet =)
trulsa; hihi va mysigt! men förstår att du kände dig som nr 2 haha.. skönt att han e hemma!!
madebyday; det låter som det kan vara bäbis som trycker neråt och råkar klämma någon nerv.. känns det nästan som nålstick i livmodertappen?? lite som när man tar ett cellprov?
josefine; sånt har jag oxå o det har jag tolkat som förvärkar.. det känns nästan som man ska trilla om man tar ett steg.. allt låser sig!!
jag är tillbaka o det var ju som vanligt maaaaassor att läsa när man varit borta en hel dag haha..
iaf kan jag säga att bäbis varit nästan som vanligt igen efter min mardrömsmorgon! efter att jag fått i mig lite macka o varmt te så började den knöla lite o sen har den gjort det med jämna mellanrum, men ändå på ett mkt lugnare sätt! märkligt att det kan ändras så bara på nåt dygn!!
jag vill oxå se slempropp!!!!