• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Bebis050810
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-07-05 19:29:07 följande:
    Idag är jag lycklig! =)
    Chefen från gubbens jobb ringde och berättade att han skickat iväg papper om att han ska övergå från timanställd till fast tjänst nu =)
    Grattis till din karl o er!!
    (¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 10/11-10 ♥ ¸.?°´¯)
  • Kinne79

Scarlett- Ja jag hoppas att du har rätt, att dom bara säger när de känner sig säkra. Skulle ju absolut inte spela någon roll om det ploppade ut en kille, men man skulle ju bli lite chockad.

Williams mamma- Åh, vad skönt. Speciellt nu när ni ska ha bebis.

Har ni lust att ge era synpunkter på namnen vi funderar på? Jag tål kritik
    Idun, ,Tove och Nike.

• Annizsj

Williams mamma- Va skönt att det går så smidigt. Bra jobbat

trulsa-- Nja, Tove är fint...men de andra är inte mina favoriter...skitsvårt är det ju!!! Har själv börjar klura, men det är inte många jag fastnar för.....

• frukarlssonn

Trulsa: stort grattis Ja just nsg kön så har de ju hänt att de säger fel men det är ju inte speciellt vanligt även om det händer. Men man får bara va medveten om det Själv ska jag göra köns ul men här i Thn säger de ändå inte könet så

Williams mamma: grattis, va underbart

Olivia 090610 ~ bf 101112
  • Bebis050810

trulsa: jag gillar Tove, jättefint! men inte övriga.....

(¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 10/11-10 ♥ ¸.?°´¯)
  • Sassa82

Jag vet en familj som hade fått veta att dom skulle få en tjej på UL så dom hade fixat allt i "tjej"färger och döm om deras förvåning när dom sen fick en son. Men som sagt det händer nog inte allt för ofta.

• kicki08

Trulsa: Jag gillar alla tre. Speciellt Nike Jättefina namn
    Vi har bara ett namn än så länge på vår tös och det är Agnes. får se om det dyker upp någe mer

• Kinne79

Sassa- Vi har redan alla kläder klara, allt unisex. Så det kommer inte bli något problem för oss. Men snopen skulle man ju bli.

Kicki- Tack. Jag gillar Agnes, men mannen gillar inte gammla namn. Jag gillar Vera, Greta, Cornelia och Kerstin också. Julia och Linnéa är fina.

Bebis- Visst är Tove fint och inte lika vanligt som Tova.

• Vi 2 blir 3
    Sassa82 skrev 2010-07-05 22:01:01 följande:
    Jag vet en familj som hade fått veta att dom skulle få en tjej på UL så dom hade fixat allt i "tjej"färger och döm om deras förvåning när dom sen fick en son. Men som sagt det händer nog inte allt för ofta.
    Ja de händer flera gånger =) Därför säger doktorerna eller BM att de finns fortfarande en 20% chans att de är av det motsatta könet =)

Vi fick reda på att de var en tjej av två doktorer men avvaktar fortfarande med allt de rosa =) Bara blivit något plagg..
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2