• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • frukarlssonn

Alltså ursäkta att jag stavar som en kråka

Olivia 090610 ~ bf 101112
  • NoahLeah

hej..varit hos bm idag.

Blodsocker 5,3
    Blodtryck 100/60
    Järn 109
    Vikt 1 kg +
    Hjärtljud  144 slag/minut

Hon trodde def inte att vi skulle få höra något då jag bara är i vecka 20 men det hördes direkt..vilken lycka.

• Annizsj

Chanell- Det är svårt när vänner eller bekantas barn har de namn man gillar. Egentligen gillar jag korta hamn, gärna med bokstaven i i.
    Trodde innan RUL att det var en flicka i magen,  men nu tror jag mer på pojke. Pojknamn tycker jag är ännu svårare. Har redan de två finaste jue

• Sassa82

Jag gillar Meya och Nathalie så om det blir en tös ( som dom sa på ul) blir det dom. meya i förnamn och så blir det nog Nathalie i andranamn.

Blir det en kille blir det Theo.

Har sen innan en Melina

• Kinne79

Hur mycket kläder hade ni med er till BB förra gången?

• frukarlssonn
    Kinne79 skrev 2010-07-06 21:17:05 följande:
    Hur mycket kläder hade ni med er till BB förra gången?
    Menar du till bebis eller dig själv? Jag minns inte men de va nog ett par byxor och två toppar. Två bodysar och nån byxa till dottern. Och en mössa för de sa dom på f-utb att man ska ha men de fick vi där direkt när hon lades på magen
    Olivia 090610 ~ bf 101112
  • Kinne79
    Marinero skrev 2010-07-06 21:35:16 följande:
    Menar du till bebis eller dig själv? Jag minns inte men de va nog ett par byxor och två toppar. Två bodysar och nån byxa till dottern. Och en mössa för de sa dom på f-utb att man ska ha men de fick vi där direkt när hon lades på magen
    Jag menade till bebisen, men är ju bra att veta till mig också. Tänkte ha med 1 body i storlek 45,50 och 56. Och ett par byxor i 50 och ett par i 56. Och sen en hjälmmössa, så det verkar som det borde räcka. Strumpor kanske?
  • Hedi

Jag hade tagit med en kofta och en overall ocksa det är ju ända November .

Isabell är jättefint! min pappas kvinnas dotters son heter Theodor sa kan inte ta det men
    mkt fint namn.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2