Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

Näe det är sant. Fast sånna här grejjer som att åka iväg och fika med andra mammor blir ju liksom som ens nöje när man är hemma Jag tycker det är mysigt å hitta på grejjer på dagarna Och jag tror det är bra för Theo att komma iväg ett par dagar i veckan och göra annat än att bara vara hemma.
    Men här har vi det superhärligt på sommrarna med naturen där vi bor. Så det är skönt å var ahemma med

När hade Olivia dagisstart?

• kicki08

Godmorgon tjejer

Är det nån mer än jag som är väldigt konstig i magen? Jag har jättesvårt att äta ibland... det kan tvärt vända sig i magen från att ha varit jättehungrig.
    Oftast kan jag inte äta alls.... Igår stod jag och målle illa över lukten på grillad kyckling :-S
    Och jag mår ALLTID illa efter jag ätit en tallrik yoghurt på morgonen....
    Känner mig trött och hängig. *suck* Är det inte meningen att man ska må bra nu? Jag mådde ju toppen dom här mitten månaderna med Theo. V 15+3 idag.

• kicki08

Bisquit: Näe jag vet inte jag...Jag är enligt senaste UL i v 17 nu och mår fortfarande illa till och från. Det vill liksom inte alls ge med sig ordentligt. Såhär länge har det inte hållt på alls dom andra två gångerna. Hoppas inte det håller på hela sommaren....
    Försök att ta det lugnt. Förra gången mådde jag som en prinsessa dom tre mellanmånaderna. Hur mycket energi som helst och mådde superbra Och ut kom en frisk liten go gosse

• kicki08

Föresten hörni. En liten undran bara. hur mycket har ni gått upp i vikt hittills?
    Jag har gått upp 3 kg verkar det som och är i V 17.

• kicki08

mamalin: Det kommer gå jättebra. Som någon sa till mig "Tänk positivt så blir det bra".  håller tummarna. Kom in och berätta sen

Chanell: Jag hade oxå gått upp typ 5 kg i den här veckan förra gången. kanske mer tom. Men jag gick ändå bara upp 13 kg allt som allt. Så ingen fara

• kicki08

Angående bristningar så fick jag rätt ordentligt med dom första gången jag var gravid. Så därför var jag ju näst intill panikslagen när jag väntade Theo. Men inte en endaste bristning någonstans fick jag
    Nu håller jag tummarna tills dom vitnar att jag ska slippa det denna gången med. Med bristningar vet man ju aldrig liksom....

Helen C: Jag har oxå funderat på om det går att göra något åt bristningarna. Men vad jag förstått så finns det inget i dagslänget....

• kicki08
    popcornplaya skrev 2010-05-18 08:00:32 följande:
    Såg att det var ett par andra som också redan har problem med fogarna. Jag har jätte ont redan nu. Kan inte gå någonstanns utan mitt bälte. Detta bådar verkligen inte gott för hur det ska bli när man blir ännu tyngre.
    usch det lät verkligen inte kul Jag hade foglossning med min första i slutet och vet ju hur förbaskat ont det gör. kram på dig
  • kicki08
    popcornplaya skrev 2010-05-18 08:15:17 följande:
    Ja det är ingen höjdare. Inte så värst lätt att roa min lille pojk hela dagarna när man helst bara vill ligga i sängen.Nä nu får jag nog ta och plocka fram lite frukost till oss två här hemma.
    Nej det lät ju verkligen inte som någon höjdare....
    Ibland funderar jag på hur fasen man ska orka med sina två andra barn när man brjar tjocka på sig lite mer. För redan nu börjar det kännas lite olustigt att bära mycket...
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2