• Zazz82

BF November,2010 DEL 2

Tja tjere har har vi den icke aktive forum meddelemn igen *S* Fasen måste bättre mig Men stranden och vattnet är mer lockande än inne livet och datorn om ni förstår vad jag menar. jag har sömnproblem ett tusen.. sover inte alls har myr kryp i benen och sjuk skriven pga av foglossning.. Inte lätt att sova då och med den här värmen på köpet.  vad har hänt sen sist?? jag är full vecka 25 i dag och la precis in ny magbilder.. jag har också facebook och blogg.. se nedan.. Skriv en rad eller två så ska jag försöka vara mer aktiv med tråden ett tag framöver.. puss på er *kastar med handen*

• Zazz82
    Nea11 skrev 2010-07-09 18:07:45 följande:
    Hej tjejer:)
    Hoppas allt är bra med er.
    Kul att höra att det har gått bra för Pennyjenny:)
    Och kul att se vad ni har gått upp.
    Själv har jag ingen våg, måste köpa ett nytt batteri till den. Och jag är så nyfiken på vad jag kan ha gått upp:)
    Jag har också FB:)

Ha en trevlig helg alla:)
    Vad har hänt och vad har jag missat :O Nyfiekn jue
  • Zazz82
    Nea11 skrev 2010-07-09 18:09:15 följande:
    Förresten, vet ni hur man laddar upp en bild på sin presentation? Jag har försökt flera gånger, och när bilden verkar ha "gått igenom" så kommer jag bara tillbaka till min sida och ingen bild finns. Och det står heller ingenting om att bilden var för stor eller något sådant?
    Prova förminska bilden i paint det kan hända att den är förstor
  • Zazz82
    Rosen skrev 2010-07-09 20:04:51 följande:
    jag känner mig inte heller så aktiv som jag skulle vilja vara, ibland kan det gå över en vecka innan jag skriver här. fast jag läser här varje dag.
    alltså e du i vecka 25+0 nu eller 24+0? jag är i vecka 24+1 idag.
    usch va jobbigt för dig att du inte sover om nätterna. jag sover ju ganska bra än men har myrkrypningar till tusen och det e skitjobbigt.
    Hej jag är i full vecka 25 i dag.. Alltså går jag in på 26 te veckan.. Nej myr kryp är super jobbigt och måste upp och gå när det angriper mina ben och fötter för att lindra.. nej får hem dottern i morogn (min 3 åring) Så jag måste ner och handla lite innan ica stänger. vi hörs sen
  • Zazz82
    Belavon skrev 2010-07-10 00:31:21 följande:
    Jag testade magnesium för benen och det hjälpte otroligt mycket, bäst tyckte jag brustabletterna fungerade. Så nu tar jag det när det är som värst, innan tog jag varje dag.
    vart får man tag på magizium jag mår så här nu http://lifeloveandhope.blogg.se Är det någon mer som mår som jag .. håller på bli tokig alltså
  • Zazz82
    Belavon skrev 2010-07-10 00:31:21 följande:
    Jag testade magnesium för benen och det hjälpte otroligt mycket, bäst tyckte jag brustabletterna fungerade. Så nu tar jag det när det är som värst, innan tog jag varje dag.
    När börjar det verka?? tar det lång tid?? Och vart får man tag i det är det apoteket eller så? Dyrt??
  • Zazz82
    Annizsj skrev 2010-07-10 09:16:00 följande:
    Zazz- Var inne å läste på din sida. Fasiken va jobbigt du måste ha/har haft det. Dessa karlar! hur mår du idag? Hur är det att vänta smått "ensam"? Du verkar iaf stark! Go girl!
    Jag mår bra i dag och det är okej att vänta barn ensam Jag har ingen kontakt med fadern och det har jag inte haft på flera månader. jag har bytt telefon nummer och har raderat hans och även spärrat honom på div sidor på nätet så han kan inte komma åt mig..
  • Zazz82
    Helen C skrev 2010-08-26 20:05:48 följande:
    Från PennyJenny......

KL 10.37 SÅG VÅRT MIRAKEL DAGENS LJUS ♥ EN UNDERBAR LITEN GOSSE PÅ 1645 GRAM OCH ÄNNU OKÄND LÄNGD TITTADE UT. HEEEELT FANTASTISK! VI MÅR EFTER OMSTÄNDIGHETERNA BRA ALLA TRE OCH KAN INTE VARA LYCKLIGARE ♥ TACK ALLA HÄRLIGA VÄNNER FÖR ERT STÖD UNDER VÅR JOBBIGA RESA. NU TAR EN NY RESA MED NYA MÅL VID :)
    Grattis!! Hur mkt för tidigt kom han?
  • Zazz82
    Helen C skrev 2010-08-26 19:47:05 följande:
    bebis- Så fint=)

Nu e pojkarna i säng. Imorgon åker stora killen till sin pappa och lillskit stannar till måndag=)
    Varit full ös idag känns de som....

Lämna stora killen först på förskolan sen Lämna lilleman på dagis i 2 timmar för inskolning,Åka till Ikea för att handla lite, kolla i andra affärer, timmarna gick, Hämta på dagis/förskolan. Sambon till jobbet. Sätta upp gardinstänger, upp med gardiner, upp med hall lampa, besök och sen yttligare besök så denna dagen har gått fort.... Så nu blir de lite vila.....
    Men vilken mysig dag du haft trotts alls :D Sover man gott om natten sen.. eller hur har du det med sömnen går det att sova?? jag sover bra, de är skönt..
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2