Inlägg från: Kinne79 |Visa alla inlägg
  • Kinne79

BF November,2010 DEL 2

Helen C skrev 2010-05-26 11:21:31 följande:
    Hej tjejer.... Här är de lugna gatan..... Regnar ju här så man blir ju deprimerad av de.... Går in i vecka 18 idag så ska lägga in ett kort så ni får se=) Jag har inte inhandlat något än till bebisen. Jag tror jag kommer göra de mer mot slutet, har alltid gjort.... Vagnen ska vi beställa i Juli tror jag.....
    Jag är oinbjuden på ditt konto, skulle ju vilja se magen
  • Kinne79
    Marinero skrev 2010-05-26 20:31:29 följande:
    Tillbaka fr Tidaholm. Jobbet är hans och verkar som allt klaffar med hus, jobb och innebandy. Så det blir nog flytt
    Spännande! Är det långt från där ni bor nu?
  • Kinne79
    Marinero skrev 2010-05-26 20:40:42 följande:
    Nja sådär, en 13 mil. Så en bit är det ju Men vi har inga rötter här nån av oss men vi har ju hunnit skaffa osslite vänner här så vill man hälsa på så kan man ju göra det även fast det blir ju inte så ofta då.
    13 mil är inte så långt. Hur långt har ni till era hemorter om ni flyttar till Tidaholm? Finns huset ni är intresserade av på hemnet?
  • Kinne79
    Marinero skrev 2010-05-26 21:03:34 följande:
    Ja till Alingsås som min sambo kommer ifrån är det 12 mil och Partille, eller Gbg där jag bodde sen jag flytta hemirfån är det ungefär 15 mil.Ja kolla på Tidaholm på hemnet, det är den som ligger på 1.275 000 Men vi ska pruta Får se om de går ner ännu mer, tror inte det men försöka kan man ju
    Men åh så mysigt, vågar ni verkligen pruta? Hade det legat här hade jag flyttat direkt {#lang_emotions_smile}

Jag är uppväxt ca 1h från Tidaholm och trodde verkligen inte att det fanns så fina hus där. {#lang_emotions_surprised} {#lang_emotions_embarassed}
  • Kinne79
    Marinero skrev 2010-05-26 21:48:25 följande:
    De slår nog inte ihjäl oss om vi försöker pruta Men vi måste kolla en del grejer först i besiktningsprotokollet. Jag läste och det fanns en del obs där nu som vi måste kolla upp.
    Haha, nä det gör dom ju inte. Tänkte mest om någon annan är villig att betala det dom vill ha.

Nu ska jag också gå och sova.
  • Kinne79
    popcornplaya skrev 2010-05-27 09:02:30 följande:
    Föresten så fick sambon en visstidsanställning igår efter att ha varit arbetslös i över ett år. Helt underbart för våran ekonomi kan jag lova Imorgon är vi barnlediga och då ska vi kanske ut och äta lite för att fira.
    Åh, vad skönt!
  • Kinne79

tror jag har frågat detta förut. När ni säger att ni går in i v.14 menar ni 14+0 eller 13+0?

Nä, nu ska jag fortsätta jobba....
  • Kinne79
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-05-27 14:27:50 följande:
    Nu är vi hemma från RUL Allt såg helt perfekt ut, och det va en vilding i magen på mig :)Blev flyttad till 1:a November.
    Vad skönt!
  • Kinne79
    Helen C skrev 2010-05-28 20:52:25 följande:
    Hon gjorde abort pga könet... Hon ville ha en flicka, men väntade en pojk
    Nämen! {#lang_emotions_surprised}  Har du en länk till tråden?
  • Kinne79
    Marinero skrev 2010-05-29 11:15:44 följande:
    Det är ett vitt teglehus, lite dyrare än va vi tänkt oss men det är i oerhört bra skick!Fan alltså jag nojar ihjäl mig! Jag gick in i v17 och har moderkakan bak, känner NADA! Jag ringde ju bm förra vekcna o hon sa de va helt normalt, men varför känner alla tidigare meninte jag? Hade jag haft moderkakan fram hade jag inte oroat mig men den är ju bak!? Hur ska jag kunna koppla av under semestern? Åker ju på tisdag o jag känner mig nästan gråtfärdig. kanske överdriver jag men tyvärr läser man ju här på nätet och det är inget till min fördel tyvärr
    Va? Det huset jag hittade som kostade det du skrev var ett gult trähus.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2