• Hedi

BF November,2010 DEL 2

Oj snö redan! mysigt. Här i München är det ocksa rätt kallt idag, igar var det bara 7 grader.

Kicki: Jobbig natt du verkar haft! hoppas du hinner vila lite innan bebisen kommer.

Jag räknar inte med att föda innan BF, dels för att Emmie kom pa bf +4 och dels för att det verkar sa psykiskt
    pafrestande att tro att den ska komma i v38 men sa kommer den inte förens i v41.

• Hedi

Jag ser inte heller framemot det! blir lika förundrar varje gang jag hör kvinnor säga. Ah det var inte alls farligt och vilken häftig upplevelse det var. Jag ville bara dö när värk efter värk kom utan uppehall. Jag tänker att de som säger att det inte var farligt aldrig kan ha kännt den smärtan jag gjorde , eller sa är jag en jäkla mes helt enkelt.

• Hedi

Ah hoppas verkligen att ni har rätt att man kan fa uppleva det som häftigt istället för en panikartat "jag vill dö upplevelse* . Mamma D du far helt enkelt glömma den 4 förlossningen och tänka tillbaka pa de andra. Här far man ju ingen lustgas, sa om det gar fort far man ingenting .

• Hedi
    Love3 skrev 2010-10-14 11:30:55 följande:
    varför får man inte det??
    Tror det fanns för 40 ar sedan eller sa! har hört att det har att göra med att det inte är bra för dem som jobbar pa sjukhuset att andas in det som läcker ut fran masken. Men vet inte helt säkert!
  • Hedi

Fina bodies!

Jag köpte begagnade skor igar 4 par pa en basar! Jag har ocksa hört att man helst ska köpa nya. Men jag tycker 70euro per par är lite väl saftigt. Jag hittade ett par jättefina stövlar i mocka som inte ens sag använda ut och ett par Gor-tex snöskor som bara kostade 3 euro, kändes som ett kap.

• Hedi

Här sätter de igang en senaste pa bf plus 8, skönt att veta. Konstigt att de väntar sa länge pa vissa ställen kan man tycka. Verkar inte kul med eftervärkar jag hade bara lite förra gangen men man har ju hört att det ofta är värre andra gangen.

• Hedi

Bli inte arga nu men, försök att ställa in er pa att bebisarna inte kommer innan BF! det blir ju jättejobbigt om man räknar med det och sedan maste ga över.

• Hedi
    Helen C skrev 2010-10-17 18:57:49 följande:
    Jag har ställt in mig på att gå över faktiskt
    Okej ja det är nog bättre det, sa far man väl bli chockad om det sätter igang innan istället .
  • Hedi

Chanell: förstar att det maste varit lite chockartat. Tur att inte Emmie kom tidigare för vi gifte oss tva dagar innan BF . De vagar inte lata gravida ga över längre än sa, för det händer ju att moderkakan ger upp osv. Det händer inte jätteofta men de vill nog inte riskera att det kan hända pga att man gar över.

• Hedi

Oj skulle nog skrivit 2 stycken ser jag nu!

Taniko: Lycka till imorgon! förstar om känns jobbigt. kram

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2