• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Kinne79

Hoppsan, igår var jag väldigt hormonell och rastlös, hade varit hemma själv hela dagen och när maken kom hem efter att ha tittat på vm-matchen hos en kompis blev jag arg för ingenting. Gapade och skrek och maken bara står tyst och låter mig hållas. Efter 10 minuter var jag klar. Han kom hem nyss efter att ha spelat golf direkt efter jobbet, med en blombukett och en påse godis. Skäms Haha, kan ju inte gnälla på han (just nu) borde ju vara han som får saker som står ut med mig. Glad

• kicki08

trulsa: Vilken go sambo du har

Herregud! Jag tror det är något fel på mig. jag är HYSTERISKT hungrig nu ikväll.Det dröjde ända mellan 12-20 innan jag fick mat. och nu när jag åt så bokstavligt talat kastade jag i mig maten. Jag tror aldrig jag känt mig så hungrig. usch... jobbig känsla. Känns inte som jag är helt mätt heller än.... :-\

• Annizsj
    hÄkicki08 skrev 2010-07-07 20:35:19 följande:
    trulsa: Vilken go sambo du har

Herregud! Jag tror det är något fel på mig. jag är HYSTERISKT hungrig nu ikväll.Det dröjde ända mellan 12-20 innan jag fick mat. och nu när jag åt så bokstavligt talat kastade jag i mig maten. Jag tror aldrig jag känt mig så hungrig. usch... jobbig känsla. Känns inte som jag är helt mätt heller än.... :-\
    Äter själv var tredje timme. är konstant hungrig och sugen på ngt. fasiken börjar känna mig så fläskig å ful nu Halvvägs nu å redan less på det. Sitter här på jobbet å bara vill sova...jobbar till 23. Går aldrig å lägger mig så sent. Idag sade en kollega att hon tycker att jag fått så många kvällspass. Jaja, sjyst liksom har ju bara två småbarn hemma å är gravid. Varav en vaknar kl fem. fast när de gjorde schemat visste de ju inte att jag var gravid. Men iaf, bara för att man är sjyst o hoppar in som sommarvikarie.
  • Sassa82

Sådär idag va vi på könsul för en extra kontroll och det va en tjej den här gången också     Melina va med och kollade, tyckte det va lite spännande men väckte nog lite olika känslor för när hon la sig blev hon lite ledsen. Jag förklarade att även när bebisen kommit kommer vi älska henne lika mycket som nu allihoppa. Då lugnade hon sig och kunde somna gott.

Mycket känslor att bli storasyster

• frukarlssonn
    Sassa82 skrev 2010-07-07 20:41:24 följande:
    Sådär idag va vi på könsul för en extra kontroll och det va en tjej den här gången också     Melina va med och kollade, tyckte det va lite spännande men väckte nog lite olika känslor för när hon la sig blev hon lite ledsen. Jag förklarade att även när bebisen kommit kommer vi älska henne lika mycket som nu allihoppa. Då lugnade hon sig och kunde somna gott.

Åh de kan jag tänka mig... mkt tankar blir de för de små kan jag tänka mig. Olivia kommer bara va 1.5 år så hon kommer inte förstå så mkt men vi får se om hon blir sotis o så. Hon kommer ju såklart märka att det kommer va en till här
    Olivia 090610 ~ bf 101112
  • Annizsj
    Sassa82 skrev 2010-07-07 20:41:24 följande:

Grattis till tjejen i magen! Det kommer säkert gå jättebra för Melina att bli storasyster, de kommer ha så kul sen....

Får man fråga hur ni som väntar en tjej mår och har mått????
  • frukarlssonn
    Annizsj skrev 2010-07-07 20:44:54 följande:
    Grattis till tjejen i magen! Det kommer säkert gå jättebra för Melina att bli storasyster, de kommer ha så kul sen....

Får man fråga hur ni som väntar en tjej mår och har mått????
    Jag mådde som en prinsessa när jag väntade Olivia Det gör jag nu med, förutom att jag va andfådd i början och blev lätt illamående om jag inte åt ofta. Vet inte könet än dock
    Olivia 090610 ~ bf 101112
  • Kinne79
    Annizsj- Jag tror ju jag väntar en tjej och jag har inte mått illa alls, bara kväljningar när jag borstar tänderna ibland. Det kommer någon finne ibland och håret är torrt (de säger ju att flickorna stjäl mammans skönhet) Känner mig mestadels väldigt ogravid.
  • Sassa82

Jo kommer gå bra hon måste få tid på sig bara. Hon och jag va själva tills hon blev 3 år, hon har ingen kontakt med sin pappa och därför blir det väl lite extra känsligt i och med att den nya bebisen får en pappa och tänk ifall han slutar tycka om henne, kan jag tänka mig.  Hon hinner ju bli 5 år innan bebisen kommer.

Jag har mått bra med båda tjejerna, dock har jag foglossning den här gången som inte är så kul.

• Annizsj

OKI, som jag då. Mår prima o har knappt mått illa denna gång. Bara på morgonen eller om jag ätit dåligt. Nu börjar jag känna lite i rygg å fogar...men inget mer..Hum..Mådde skitkasst med båda pojkarna. Illamående dygnet runt. Vågar jag hoppas på en liten tjej denna gång? Trodde det innan rul, men blev osäker efter det..... Vi får ju inte veta könet på rul här i länet. Ville först veta, men nu känns det helt rätt att vänta..Men man undrar ju såklart iaf

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2