Nu var det ett litet tag sen igen, hoppas ni mår bra tjejer!
Fick världens chock i ngn minut förrut, satt i soffan och skulle resa på mig när jag känner att jag är alldeles blöt bak på byxorna, en rätt stor blöt fläck i soffan, trodde jag hade vattenavgång!! Jösses mitt hjärta rusade i ultrarapid, in på toaletten, men inget blött i trosorna, ringer sambon i panik och han säger att han han spillde vatten där igår kväll.. så det har väl inte torkat bara. Herregud, vilken chock!!
Idag fick jag ett mail från en kvinna som bor i vårt område, hon annonserade om en mindre lägenhet i mars och jag svarade att vi är jätteintresserade av en större lägenhet, vi har en 3a och dom en 4a, 2 våningar och både balkong och en underbar uteplats (vi bor i ett radhusområde) Men tydligen var dom intresserade av en lgh på bottenplan, vi bor på ovanplan med balkong och vad vi förstod så hade hon fått ett byte på g med ett annat par.. Men nu verkar det inte ha gått igenom, så hon mailade och undrade ifall vi fortfarande är intresserade av en större lgh:) så snälla håll tummarna för att det kanske klaffar den här gången, vore helt underbart!!!
chanelll vad jobbigt att fk ska börja krångla, själv har min chef bara skickat in omplaceringsblanketten, däremot skrev hon att jag är förbjuden att fortsätta arbeta from den 20/9.. En vän till mig fick beviljad hp för ett par veckor sedan och samma där bara skickat in omplaceringsblanketten, verkar som att det är väldigt olika säkert också på grund av vem det är som tar emot och ska godkänna. Hoppas verkligen det löser sig snabbt för dig!