Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hittade en vagn på blocket igår, en sån vagn som vi vill ha, så får vi den så sparar vi 4000,, och det e mkt pengar.  va en 07, men gör oss inget, hon skrev att den va i fint skick och vagnen va i färgen röd, så håller tummarna.

Passar även på att önska er glad midsommar....

• Helen C
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-06-25 12:26:08 följande:
    Va är det för vagn?
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.•°´¯) ♥

det är en Teutonia spirit

• Helen C

Här är en till som haft en jätte trevlig Midsommar.... God mat, gott alkoholfritt Rosévin god tårta, grillat, ja allt va toppen....

Har systers barn här med. Blir livat när de tillkommer två extra barn Men vi ska iväg till ett ställe som heter Skälby starxt, lekplats samt massa djur att titta på..Sambon ska jobba från13-02:30 ungefär så tråkigt... Man undrar va man ska hitta på när inte han e hemma....men men

Tösen varit lugn nu ett par dagar, fick små buffar idag på morgonen, igår kände jag knappt någonting, men har väl sina rutiner

Imorgon vecka 22 nu går de undan

• Helen C

Ja hon buffar på lite då och då. Som sagt, ibland mer och ibland mindre...

Nu ligger pojkarna i sängen och kollar på Toy Story 2, så nu blir de lugnt för mig. sambon jobbar.....
    Blir sängen tidigt för börjar bli trött...
    Har haft en bra midsommar dag iaf, och klockan har gått himla fort, så snart e denna helg över

• Helen C
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-06-26 20:26:32 följande:
    God kväll =)

Här ska man snart lägga pojken om han nu vill sova.. Han har krånglat så med läggningen sen vi tog bort nappen för 2 veckor sen. Så numera somnar han alltid i våran säng och sen får jag bära över honom till sin säng.. =/ Innan har han alltid somnat i egen säng.
    Det e jobbigt när man tar bort någonting från barnen. Jag hade tänkt börja ta bort tutten för honom snart. Han har bara den när han sover och det e han medveten om att han ska ha, så hoppas sen att det inte e några problem
  • Helen C
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-06-26 20:33:27 följande:
    Jo , verkar som han bytt ut tryggheten han hade med nappen till oss nu. Eller ja somna i våran säng. Hoppas bara det försvinner tills bebisen kommer.
    William ville ju helst ha napp hela tiden innan, på dagen också. men övergången har gått jätte bra, han frågar inte efter den alls.

men det e skönt att de funkat bra så. Ja någon trygghet måste dom ha tydligen. Försöker man sluta med tutte så vill dom gärna ha någon breve sig och somna, och de tycker att de kan man göra

• Helen C

Stora killen hade kolik när han va liten så han började skrika precis när vi skulle gå lägga oss, så höll de på några timmar in på natten, sen fick vi dra barnvagnen över trösklar för att han skulle sova..
    Lilleman va mkt lugnare, men fick skrika en stund när vi la han. Vi körde Anna Whalgren tror jag hon heter, hennes metod och de funkade till slut....

Man gör ju de enklaste för sig själv, men man får kanske ta den smällen sen när dom blir äldre..

Börjar bli förkyld och sovit som en kratta en natt. Tösen har gjort sig hörd hela natten iaf,,,
    Sambon kom hem kl 4 imorse...

• Helen C

Trött trött trött... Varit de precis hela dagen. Sen har man två aktiva barn.... Sambon jobbar så man får inte så mkt hjälpt.... Nu ligger dom faktiskt i sängen och kollar på film. Dom e trötta med....

Imorgon har dom utförsäljning på Bauhaus på trädgårdsmöbler, så ska dit och kika. Har hittat ett möbelsett som jag vill ha, bord en soffa och två fotöljer med dynor 2995, va inte så farligt. Dessutom är de sån rotting som många uteserveringar har numera, så nu vet ni de haha...

Vecka 22 idag.....

• Helen C

Det lustiga är. Hur mycke dom än har bråkat med än på kvällen och nätterna när dom inte vill sova och dom ska vila middag sen så lägger man sig inte själv hur trött man än är så gör man någonting helt annat. Sån va jag iaf....

• Helen C
    Marinero skrev 2010-06-27 19:26:03 följande:
    Sån rotting vill jag med ha! Men om vi köper huset vi vill ha nu så finns det tyvärr ingen stor altan så det får plats. Men jag har redan planerat att det ska byggas ut nästa vår, OM nu husköpet går i lås Tungan ute
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
    Det e himla snygg. Det e elegant på något sett.... Vi har ju en rätt stor  avlång balkong så dessa möbler e inte så mega stora, men måste kolla imorgon live. I tidiningen ser man ju helt annat
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2