BF November,2010 DEL 2
Rosen-min moderkaka har suttit i framvägg alla tre gångerna. Tänkte om den har flyttat på sig nu?
Rosen-min moderkaka har suttit i framvägg alla tre gångerna. Tänkte om den har flyttat på sig nu?
Jo kudden verkar grymt skön. Tyckte även Viggo som lade dig på den med en gång
sötis! Jag vara hatar minsta lilla snarkning. Nyper mannen i näsan eller sparkar till honom Vid minsta ljud, är så grymt lättväckt numera. Medan han sover sig igenom en jordbävning
Rätt starts kostar runt 400. Hade jag haft tid och symaskin hade jag sytt själv. Känner mig bara så ledsen ikväll. Vill inte skriva om det här men just nu vill jag bara vara ett litet barn som kan krypa upp i ek vuxens famn
Rosen-.tack för omtanken.. Ska sova nu så känns det kanske bättre imorgon. Ligger med jordens nästäppa så det är inte lätt att andas. Näsblod hela tiden blir snart tokig på att vara gravid! Sista gången utan tvekan !!!
Hur är det annars med allihopa och magarna?
Här är det ett sjujäkla tryck nedåt nuförtiden. Hon måste sjunkit längre ner för det känns lite bättre å andas nu ändå tycker jag. Men fixerad tvivlar jag på. Har problem med foglossning som jag inte alls hade med Theo.
Förmiddagarna går ganska bra. Men efter lunch får jag jätteont i fogarna och ända bak i ryggslutet. Det är en utmaning att gå eller stå bara :-/ Så när jag kommer hem från jobbet blir det två alvedon det första jag gör jämt. Känns väl sådär......
Satt och kollade på en förlossningsfilm igår och kände sådär rent spontant bara att jag väl inte har sån superduperlust å ha sådär ont igen
Min sambo bara skrattade. hihi