BF November,2010 DEL 2
Rosen- Skönt att allt löste sig med madrasserna osv....Mita- Vilken härlig vagn!
dagalie FZ- Ring förlossningen och rådgör med dem, tror du att nåt är på G så är det ju inte att leka med precis. De kollar så gärna så!
Taniko- Vi köpte en ståbräda nr jag fick nr 2, men hon föddes i slutet på maj, så då var det ju lätt att köra med ståbrädan, men jag använde den inte så mkt, den låter massor!! så man kan inte prata när man promenerar och så är det rätt så tungt och trångt. Då var storasyster 2 år och 7 mån.
Nu har vi ju då köpt en syskonvagn, en emmaljunga, som jag tycker verkar jättebra! återstår att se..... den va beggad, -06:a för 1800 kr.
Nu kommer barnen vara 5 år, 2 år och 5 mån och så liten bebis.
Kommer använda den på promenader här hemma, tror det kommer bli kanon, jag går varje dag. de dagar de stora är på dagis går jag med bebis i vår brio nova.
Jag kommer även ha vagnen när jag kör till stan, oftast blir det att jag åker själv och då har jag två i vagnen, så jag håller koll på dem och så får storasyster 5 år gå.
Men då har jag ju 3 barn att hålla koll på, hade inte vart roligt att åka till stan med bebis i vagnen och så två barn som springer åt olika håll.....!!